• Hoe zou jij reageren als Tom, Bill, Georg of Gustav zouden verklaren in een interview dat ze een vriendin hebben ?
    En eerlijk hé ...

    Just Curious

    Xx


    /

    Ik zou in huilen uitbarsten!!
    gewoon omdat ik weet dat ik niet kan boos zijn op hun omdat ze evenveel recht hebben op een vriendin als iemand die niet bekend is.

    en ik zou me voor een hele maand opsluiten in mn kamer.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Ehm gewoon van: "Oh ze hebben/ hij heeft een vriendin/vriend, wat naajs"
    ja liefdeslevens van sterren zélfs die van hun interesseren mij gwn niet(A)
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Verbaasd zijn omdat ik denk dat ze gay zijn, of als het niet die personen betreft niets? Maar dan zou ik het wel eerder weten dan een interview :'D

    Mn schouders ophalen en verder gaan met waar ik mee bezig was [A]


    Bored.

    Blij zijn voor hun natuurlijk! ;)


    Träume sind wirklich!!

    Blij zijn voor hun en voor de rest tjah ni naar omkijken ^^
    x

    valt te zien :P wss dat meisje lelijk vinden maar voor de rest zou ik wel blij zijn voor hun kan mij nou schele als ze maar goede muziek blijven maken xD


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    ik zou het best erg vinden.. maar ben dan ook wel weer blij voor Bill,Tom,Gustav of georg..

    nou als tom dat zij dan zou ik denken: jha dat is over een paar dagen tog voorbij maar bill:S
    sprr erg:P

    zo : :O WTF?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    en gussie en greorg zou mij niet egt superr veel uitmaken maar het zou wel jmmr zijn:S

    :D

    Wel eigelijk kan het me niet zoveel schelen.
    Zoiets verwacht ik wel, ik bedoel ik zal nooit hun vriendin zijn, laat staan dat ik hen ooit al sis in mijn leven zou sprekn!
    en ik gun het hen wel =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Vind ik leuk voor ze maar toch diep in mijn hart vind ik het kut. Maar ik kan ze toch nooit krijgen!:|


    Love is in the air'<3

    Misschien 1 seconde boos maar daarna denken van: Het gaat om de muziek!