• But Does Anyone Notice? II Frank Iero II »1« isser ^^ Dus maak ik zo maar eff reclame in plaats van ieders gastenboek te bezoeken x3


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    (...)



    Uuhm ja waarom zoek je dan ruzie?:8Ik bedoel ga je bezig houden met je My Chemical Romance kutjes¬¬'


    Ga jij toch naar je flikkertje Bill =3 Ga samen met hem de gay uithangen, neem je gayhandje maar gelijk mee =3


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Oke, nú wil ik ook ruzie met iemand!

    (...)



    Uuhm ja waarom zoek je dan ruzie?:8Ik bedoel ga je bezig houden met je My Chemical Romance kutjes¬¬'


    wtf , ik zoek helemaal geen ruzie, en beledig mcr plz niet want dan zoek ik wel ruzie


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Oke, nú wil ik ook ruzie met iemand!

    waarom wil jij ruzie x'D

    (...)
    waarom wil jij ruzie x'D
    Duh, dat is vet in de mode joh!

    (...)

    Ga jij toch naar je flikkertje Bill =3 Ga samen met hem de gay uithangen, neem je gayhandje maar gelijk mee =3



    Oh my god vieze vuile kut slet je moet nu echt je fucking vieze bek houden over Bill,stom kutkreng!


    Lalalalalalalala.

    (...)Duh, dat is vet in de mode joh!

    whaha x'D

    (...)


    Oh my god vieze vuile kut slet je moet nu echt je fucking vieze bek houden over Bill,stom kutkreng!
    HAHAHA XD
    OMG, DAT VOND IK ZÓOOOO GRAPPIG :'D

    (...)HAHAHA XD
    OMG, DAT VOND IK ZÓOOOO GRAPPIG :'D

    wat heb jij x'D meligheidsvirus dan wil ik zeggen dat heb ik ook x'D ik heb joe aangestoken(A)

    (...)


    Oh my god vieze vuile kut slet je moet nu echt je fucking vieze bek houden over Bill,stom kutkreng!


    Tsjahh, moet jij te tering sletbek ook maar es houden over My Chem ^^


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    (...)
    wat heb jij x'D meligheidsvirus dan wil ik zeggen dat heb ik ook x'D ik heb joe aangestoken(A)
    Ik vond dat grappig, omdat dat echt zo'n ruzie ding is XD
    En ik vind dat grappig ...

    Ehm... ik wil geen MOD gaan uithangen, maar laten we elkaars idolen er buiten houden? Hun hebben hier namelijk niets mee te maken.

    (...)Ik vond dat grappig, omdat dat echt zo'n ruzie ding is XD
    En ik vind dat grappig ...

    heb jij bij het offtopic al gekeken bij het topic voor mensen die kleuren typen?

    Ehm... ik wil geen MOD gaan uithangen, maar laten we elkaars idolen er buiten houden? Hun hebben hier namelijk niets mee te maken.

    Ja indd.

    Uhu, ik idn het namelijk zielig, een ruzie, hier op het forum, laat elkaar gewoon