• Whaha ja man ik dank tokio hotel want nu heof ik fcking niet te leren voor duits ; ik ekn allesal voor me pw en So. =] en dat komt omdat ik me nogal in duits heb verdiept vroeger door hun, en omdat ik ook aan de grens woont maar goed. ik vind het fcking chill =D

    bij wie komt het nog meer van pas dat ze fan zijn/waren


    We can only learn to love by loving.

    Bij mij!
    -wordt een "Duits-nerd" genoemtxd -

    Ik heb dat ook,
    Op de open dag van mijn school kon je van die gesprekjes doen voor Duits enzo, en ze vond dat ik vet goed Duits kon.

    Ook door TH. 8D


    -

    Nee bij mij niet echt


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Bij mij :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bij mij ook. (=

    Mijn papserd heeft familie in Duitsland en soms komen die af. En dan denken die: dat kind verstaat toch geen Duits, dus waarom geen Duits praten. Haha. Mis, hoor. Dit kind kan toevallig vele woorden uit het gesprek meepikken dus ook het gesprek volgen. :Y)

    de stompies. (=


    You'll never dream alone. <3

    Niet bij mij? :')
    wel bij binkiebooooooy :3


    All was well.

    Helemaal bij mij :Y)


    Life is more than that you eyes can see

    Haha bij mij niet?
    Ik stond vorig jaar een 3 gemiddeld op mijn eindraport. ;x
    Nu heb ik geen duits meer. :Y)


    when words fail, music speaks.

    bij mij.. soms dan..x'D

    Bij mij wel, meestal dan :')


    Protège moi de mes désirs.

    Jep dankzij TH leer ik duits :D

    Bij mij x'D
    Toen ik in de 1e zat snapte ik niks van Duits en toen ik in de 2e klas kwam begon Tokio Hotel met Durch Den Monsun in Duitsland door te breken en ik werd toen fan en sinds toen ging het vet goed met Duits en in de 3e en 4e haalde ik voor elk proefwerk of repetitie een 9 of een 10 :3
    Ik ben zelfs geslaagd met ene 9,5 voor Duits x'D

    [ bericht aangepast op 20 sep 2009 - 18:42 ]


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    Bij mij x'D
    Toen ik in de 1e zat snapte ik niks van Duits en toen ik in de 2e klas kwam begon Tokio Hotel met Durch Den Monsun in Duitsland door te breken en ik werd toen fan en sinds toen ging het vet goed met Duits en in de 3e en 4e haalde ik voor elk proefwerk of repetitie een 9 of een 10 :3
    Ik ben zelfs geslaagd met ene 9,5 voor Duits x'D

    wooow.. :o
    dat is vet :Y)

    Bij mij (':

    Ik 8D
    Ik had vorig jaar in het begin ook al gelijk een veel betere uitspraak dan de meesten in mijn klas, dat was echt grappig 8D Toen werd ik 'Das Wörterbuch' genoemd xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.