• Foto 1
    Foto 2
    Foto 3
    Video

    Video van de voorkant!

    Ik ben zelf overwegend positief, vind het er góed uitzien zo. En ik wil foto's van voor zien ^^

    ************** Oud nieuws ***************
    Tokiohotelfanclub.dk kan nu bevestigen dat Bill zijn haarstijl veranderd heeft. Hij heeft nu een hanekam. Wat precies, zullen we moeten afwachten tot volgende week in Italië. Wanneer iemand je vraagt waar je het vandaan hebt, kan je zeggen dat het van deze site kwam. We weten het 100% zeker. Zijn stijl verandert nogal vaak, maar nu heeft Bill Kaulitz een hanekam.


    Ik wacht zelf op foto's
    Voorbeeld manipulatie
    http://img2.imageshack.us/img2/4813/billshanenkamofzo.jpg
    Is dus níet echt, maar iets wat je ken verwachten?

    van: http://tokiohotelfanclub.dk/index2.php

    Edit:
    Enkele stalkerfans die rond hun huis zwerven claimen onafhankelijk van elkaar het gezien te hebben. Er zou een foto zijn genomen.
    Zodra ik hem heb pleur ik em neer


    Extra edit:
    Een vriendin van een fan die bij hun huis was zei:

    Bill war kras hell geschminkt, sah wohl sehr fertig aus, also unglücklich... und die haare sind wohl in der mitte hoch gestellt wie nen Iro.. an den seiten sehr viel kürzer... udn vorne etwas länger wie ne elvis locke... << naja also edward mit den scherenhänden meinte sie... nur eben die seiten kürzer...

    aka

    Bill had heftige makeup op, zag er uitgeput uit, ongelukkig... de haren van hem zijn in het midden omhoog gedaan als een hanenkam... de zijkanten veel korter... en dan aan de voorkant iets langer als een elvis lok << nouja dus als Edward scissorhands [film] >klik alleen dan korter.



    bill hat sich tatsächlich beim frisör umrasieren lassen. auslöser war karl
    lagerfeld, der ihm beim fotoshooting ja den irokesen-federwisch auf den kopf gesetzt hat und vermutlich sagte, dass er sich endlich mal ne frisur zulegen soll, die auch karl lagerfeld verrückt findet.
    --> Geniaalste comment ever

    [ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 18:54 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 sep 2009 - 22:09 ]

    OverMyHead schreef:
    Weet je? Ik vind het wel gaaf =3
    Het is tenmisnte weer poofy =D

    Poofy x) Nou ja, ik begrijp wat je bedoelt & je hebt gelijk :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik vind het eigenlijk wel gaaaaf :Y)

    I loooveee it :'D


    Get back motherfuckerz'

    Aww, staat leeeuk. :3


    blame the bully.

    Conspiracy schreef:
    o.O Noh way. Omfg, ik wil die foto's zo hard zien _O_


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Arme schat... <3 Ongelukkig en ongezond.
    Bill, waar ben je? Waar is jouw mooie lach, die ik deze maanden zo heb gemist? Waarom is dat gevoel verdwenen, dat je in je muziek en jezelf mee droeg?
    Ik hoop echt dat het niet waar is wat dat meisje zegt! Die Showbizz wereld gaat veel te ver voor Tokio Hotel!

    Al had hij zijn haar roze geverfd, dan zou het mij niets uitmaken. Ik wil alleen maar dat ze gelukkig en gezond zijn. Ik wilde dat ik ze gewoon weer eens zou zien lachen...

    God bless you. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    http://tokiohotelup2date.web-log.nl/files/2009/09/index.html
    Hier zie je het langs voor..
    x


    You're my lullaby, my kiss goodnight, angel, sweet love of my life (l)

    Toen ik die tartanbroek zag dacht ik kan het nog erger, het blijkt te kunnen, nee ik wil hier geen horde fans mee op mijn dak maar ik twijfel of hij wel punk luistert, en nee, green day telt niet mee :)

    Edit: ik dacht dat het een echte is, maar oke als hi het zo houdt..dan heeft het niets eens iets mee van een hanenkam

    [ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 19:06 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik was net aan zijn dreads gewent xD Hij miste waarschijnlijk zijn haarlak =w=

    OMFGGGGG, het is zo vreselijk lachwekkend ;o

    Het is echt megacool! (cool)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    t staat hem leeeeuk :')

    OMFG, echt lelijk :X


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik ivnd het er eerlijk gezegd ook nog leuk uitzien oO Wat ik niet van mezelf verwacht had (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Totaal anders, ruig en wild, typisch iets voor Bill.
    I like it!