• hey xD even dom vraagje,
    Schrijven jullie ook welles in de wc op school?
    En wat schrijven jullie? xD


    You are beautiful, you are love.

    Nops, en eigelijk staat er niets geschreven bij ons xD
    ik ga er ook niet mee beginnen xD
    Maar als ik iets zou schrijven zou het klinken als dit.
    Hoii, ik ben coowl (nerd)


    Your Butt is Mine!

    Felicitous schreef:
    Haha, nee. Maar wel op de tafels in de klaslokalen en zo. Meestal van; 'Alles goed?'
    'Dit is saai.'
    'S. was here.'
    Zoiets.
    1 keer had ik een heel gesprek met een persoon, die op dezelfde plaats zat als ik, maar dan in een andere klas. Super grappig. [x


    whaha geniaal

    ik klieder aqltijd op tafels
    wc's zijn vies :$


    We can only learn to love by loving.

    Muhaha, ik ook altijd :'D
    Had een hele discussie met iemand op die wc muur >.< want ik had geen pen bij me en ging dus even schrijven met lippestift x'D en toen zei zo'n kind van ''Teveel ned survivalgids gekeken ofzo?'' En ik echt van ''Jah, jij dus ook anders wist je dit niet xD'' etc etc :P

    Vroeger wel eens, maar nu zijn ze feloranje en groen geverfd en nu schrijft niemand er nog op :')
    Ik heb wel eens in de eetzaal op banken geschreven. En, in ons muzieklokaal staan de muren en de tafels gewoon volgeschreven :') Het is eigenlijk wel leuk om al die dingen te lezen (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ikzelf niet, maar ik vind het wel leuk om de dingen van anderen te lezen :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Jaaa man, is zo cool x'd

    MerelMalfoy schreef:
    Muhaha, ik ook altijd :'D
    Had een hele discussie met iemand op die wc muur >.< want ik had geen pen bij me en ging dus even schrijven met lippestift x'D en toen zei zo'n kind van ''Teveel ned survivalgids gekeken ofzo?'' En ik echt van ''Jah, jij dus ook anders wist je dit niet xD'' etc etc :P


    lol :P


    You are beautiful, you are love.

    ik schreef in de 1e dat mijn vriendinnen ‘lekker’ waren. nu is het tijdverspilling, want ze hebben het in de vakantie's geverft, nu stinken ze en wil ik niet in die lucht hange.


    we've only said goodbye with words

    Ik heb er af en toe al wel eens iets op geschreven. Kleine dingetjes als : Zoek een leven en zo, omdat de meesten zo lange teksten schrijven van : Oeh, I love him, I hate him, I miss him, I want him, I need him, ... & dan verveel ik mij ^^
    Maar, er staan ook wel leuke dingen :P -> Op de deeur : Ping Pong toilet : Kijk links (kijk je naar links) kijk rechts (kijk je naar rechts) kijk links.
    En ook, op de deur : Bij brand kijk links =O (kijk je naar links) Het brandt toch niet !


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Nee.


    hoi, jij bent leuk.

    Uncommon schreef:
    Nee, ik ben zelfs pas 2 x naar de wc op school geweest :X

    woow :o
    kan jij dat een hele dag uit houden.. zeg maar.. (A)

    ik heb trouwens nog nooit wat geschreven (A)

    ik had es geschreven:
    Fuck, I got arrested again.
    En er stond ook es iets van, mijn leven is kut, zelfmoord blabla
    en ik weet nu niet meer of ik het echt geschreven heb of niet maar, ik dacht in ieder geval
    'Hou je kop en pleeg dan zelfmoord'
    maar dan wel lekker dialectisch.

    Nee, moet ik nog doen. B]


    -

    Ja, ik doe dit veel.
    Maar nu gaat dit moeilyker wnt de deurn zijn feloranje geschilderd en er staat ng niets op dusjaa.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Nee, ik heb niks boeiend om erop te schrijven. :3
    Ze hebben onze toiletdeuren, net zoals de rest van de ruimte, wit geschilderd, dus er staat bijna niks op. (: