• HAaj,juah srry voor mijn groot taal gebruik maar ik moet ff wat kwijt.

    Kijk mijn bf naait me steeds.Gingen wij vndg na school zeg ik op de fiets dat ik naar andere school wil omdat ik me niet zo fijn voel daar en omdat ik niet veel vrienden heb,eigen niet eens.Gaat ze op school zeggen zo tegen onze mentor : juah Shanice wil naar andere school.Mijn mentor: wrm dn?ik : juah omdat ik het niet zo leuk vind hier.Maar ik wil neit echt over mijn gevoelens praten weet je wel,maar zegt mijn bf : vertel dn ook de reden?Terwel ze weet dat ik die kinderen op school haat(ze schelde je uit als je naar ze kijkt ze beoordelen je op je uiterlijk enzo)Dus ik zei zo vn : Juah weet niet.Gaat ze me naaien zo vn : juah ze wil andere vrienden normale enzo!Dus mijn mentor zegt dat ik dn gelijk een vooroordeel heb voor die kinderen terwel ze mij altijd uitschelden.Dat vond ik al kut.En toen zei ze zo vn : ze wil ook Vmbo-T doen en mijn mentor gelijk.Juah da kan nie dat haal je niet en dat weet je enzo O.o,Ik voelde me echt kut.En ik snap niks meer van die lessen niemand wilt het me uitleggen en ik krijg een tering hekel aan iedereen.En er was ook nog zo iets van dat zij bij mij ging slapen en ik bij haar ik al snel eten enzo gaat ze sms sturen vn : mn moeder moet naar feest dus kan nie.Dus ik balen.En dn gaat ze op msn kei boos doen,terwel als ik nie kan beld ze me huilend op van dat ik haar naai enzo en dat ik dn iets beloof en niet naarkom enzo.Sommige zeggen da ze ook over mij lult enzo,en als ik haar een geheim vertel gaat ze gelijk tegen iemand vertellen.En toen ik een keertje in een zwart vest kwam met een blauwe legging en zwart broekje en een beetje zwarte make-up gaat ze gelijk zeggen : je ziet der niet uit,kei verschud,whahaha.En dn gaat ze zo tegen paar kinderen zeggen vn : kijk wat Shanice aan heeft enzo,en ik word er naar me geroepen : ieee Emo enzo,terwel ik dat niet ben.en naar die dag heb ik het nooit meer aangetrokken en gister kwam ik met een soort korte joggingsbroek met zon laag kruis naar school omdat ik geen spijkerbroek kon vinden met mij lievelingsshirt,kom ik binnen in de klas gaat ze kei hard lachen,terwel ze eerst zei dat ze mijn shirt mooi vond en dn nu gaat ze mij verschud zetten,en die avond gingen wij naar kermis gaat ze zeggen : maar jij kleed je toch nog om?dus ik zo juah hoezo dn?zegt ze : nee ziet er niet uit.En gaat ze ook zeggen dat ik domme vragen stel aan de leraren over het werk en dat ik dom ben enzo,Maar ik wil niet alles op haar schuiven maar ik voel me soms net zo dat ik geen vrienden heb alleen haar zij is mijn bff.En net belt ze me op zo vn : juah fiets morgen alleen,en als ik dat zeg word ze boos en dn spreekt ze de heledag niet met mij alleen als ze iets over mag/kan schrijven.

    Ik voel me zo kut elke keer dat ik naar school ga.het lijkt net of niemand me mag of wil mogen.

    Bedankt voor het lezen als je niet wilt reageren maakt niet uit ik wou alleen ff mijn verhaal kwijt :)

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Wat dat overschrijven betreft, ik denk dat ze je een beetje gebruikt. Als je die school niet leuk vindt dan ga je toch gewoon naar een andere school, en wie is zij dan zowiezo om jou tegen te houden. Ik wil niet hard klinken maar volgens mij is zij geen echte bf.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lucidity schreef:
    Wat dat overschrijven betreft, ik denk dat ze je een beetje gebruikt. Als je die school niet leuk vindt dan ga je toch gewoon naar een andere school, en wie is zij dan zowiezo om jou tegen te houden. Ik wil niet hard klinken maar volgens mij is zij geen echte bf.

    Eigelijk heb je gelijk maar ik wil zo graag nieuwe vrienden maken en op een andere school maar ik ben bang dat ik dn gepest word en dn helemaal niet meer naar school wil/durf..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    (...)
    Eigelijk heb je gelijk maar ik wil zo graag nieuwe vrienden maken en op een andere school maar ik ben bang dat ik dn gepest word en dn helemaal niet meer naar school wil/durf..

    Kin omhoog, borst vooruit. Doe aardig tegen iedereen en als ze moeilijk gaan lopen doen geef je ze gewoon 3 keer zo'n grote bek terug. =D

    [ bericht aangepast op 22 sep 2009 - 21:58 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lucidity schreef:
    (...)
    Kin omhoog, borst vooruit. Doe aardig tegen iedereen en als ze moeilijk gaan lopen doen geef je ze gewoon 3 keer zo'n grote bek terug. =D

    whaha juah dat kan ook maar ik ben best wel verlegen enzo,of ik kom gwn bij jou op school:9~


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Juah lkkr dn ik kan op geen school ><

    Ik doe Vmbo-Kgt maar nu zegt mijn mentor da ik geen T kan halen dus nu kan ik naar geen andere school niet naar eentje die ik wil,gvd :S

    srry maar ik word helemaal chagie er vn


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    misschien kan je naar een school gaan waar iemand die je kent op zit. en wat betreft die vriendin van jou : zei is jou baas niet en jij niet haar hondje. je moet haar duidelijk vragen waarom ze zo vaak afbelt, of dat ze zulke stomme opmerkingen maakt over jou en je uiterlijk. dat is dan toch geen bf meer?! anders ga je naar een andere mentor of vertrouwspersoon waarbij je je verhaal kwijt kunt.

    op onze school zitten ook een groep meiden die denken dat ze beroemd zijn, komen 2 van hen zeggen dat ik over heb heb gezeikt ‘slet’ & ‘hoer’. ze moeten iemand anders maar stalken. DAT SOORT DOMBO'S ZIJN TIJDVERSPILLING.


    we've only said goodbye with words

    Quicksilver schreef:
    misschien kan je naar een school gaan waar iemand die je kent op zit. en wat betreft die vriendin van jou : zei is jou baas niet en jij niet haar hondje. je moet haar duidelijk vragen waarom ze zo vaak afbelt, of dat ze zulke stomme opmerkingen maakt over jou en je uiterlijk. dat is dan toch geen bf meer?! anders ga je naar een andere mentor of vertrouwspersoon waarbij je je verhaal kwijt kunt.

    op onze school zitten ook een groep meiden die denken dat ze beroemd zijn, komen 2 van hen zeggen dat ik over heb heb gezeikt ‘slet’ & ‘hoer’. ze moeten iemand anders maar stalken. DAT SOORT DOMBO'S ZIJN TIJDVERSPILLING.

    Ik wou ook naar een school waar ik kinderen vn ken die aardig zijn maar daar heb je ook T voor nodig en dt kan ik niet volgens mij mentor.Maar ik praat nooit over mijn gevoelens alleen hier:$
    Ow en zon soort meiden zitten er ook bij mij op school.
    Maar kijk als ik dat tegen haar zeg ben ik bang dat ze boos word en dat ik dn helemaal niemand meer heb en mijn moeder begrijpt me niet als ik haar iets vertel op school...


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Woow, wat een verhaal ö
    Nouja. Als jij van school wil veranderen, wie is zij om je tegen te houden? En als jij die richting wil proberen, dan doe je dat toch? Ookal zegt je mentor dat je het niet aankunt, je kan het proberen toch. Lukt het niet, dan kan je nog altijd zakken hoor. Da's geen enkel probleem.
    En die vriendin. Tja, haar zou ik eigenlijk geen vriendin noemen. Hoe ze jou behandeld? Dat vind ik dus echt niet kunnen! Ik zou haar gewoon zeggen wat je ervan denkt. Misschien beseft ze dan wel dat ze in de fout is gegaan.
    Veel sterkte! x


    Never run out of reasons to smile...

    Dump haar als vriendin, ze is zielig bezig hoor. Zo iemand wilt niemand toch als vriendin ?


    None but ourselves can free our minds.

    Gister kon ik er niet meer tegen,ik moest weer ee time-out halen en ik voelde me al de heledag kut,Die vriendin zei dat ze alleen fietste en dn gaat ze naar mijn andere vriendin heen.Dus daarom praten ik al niet meer tegen haar de hele dag begint ze te huilen in de klas gaat iedereen aan MIJ vragen wat er is,worden ze beetje boos op mij,en toen ik er dus uit was gestuurd kreeg ik volgens mij een woede aanval ofzeu ik gooide die briefje weg en sloeg tegen de wc deuren aan.Toen wou ik niet meer de klas en naar een tijdje bleek dat ik er ziek uit zag en dat ik koorts had en toen was ik ff buiten en toen kwam zon andere vriendin naar me toe met zon meisje en dat meisje zei zo vn : Juah wrm ga je janken om een time-out?dus ik zo : wie zegt dat?wijst zij die vriendin aan(niet die vriendin vn mijn verhaal) dus die lult iets wat niet waar is,er was iets heel anders.Ik kan gwn niemand meer vertrouwen niemand wíl volgens mij mijn vriendin zijn..ik haat mezelf


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik zou nu nog veranderen van school,nu het nog kan,hoe later op het schooljaar hoe moeilijker het wordt (:
    en praat gewoon niet met die zogenaamde 'bf' want zoals zij zich gedraagt,zou ik haar geen bf noemen hoor !

    x


    everybody needs a song.

    Meis, je bent welkom bij ons op school,
    dat weet je he!(H)
    Ik hou van je<3


    Your voice was the soundtrack of my summer.

    En oh, ik vind eigenlijk dat je gewoon naar onze locatie MOET.
    Als ik jou zo hoor:(


    Your voice was the soundtrack of my summer.

    Boyiloveyou schreef:
    ik zou nu nog veranderen van school,nu het nog kan,hoe later op het schooljaar hoe moeilijker het wordt (:
    en praat gewoon niet met die zogenaamde 'bf' want zoals zij zich gedraagt,zou ik haar geen bf noemen hoor !

    x


    Helemaal mee eens!


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    JESZxTH schreef:
    En oh, ik vind eigenlijk dat je gewoon naar onze locatie MOET.
    Als ik jou zo hoor:(


    Jess ik wil gwn naar jou toe :(
    Maar mijn mentor zegt dat ik geen T kan doen,juah mijn
    POEPGAAT


    Listen to your heart and your dreams come true ~