• HAaj,juah srry voor mijn groot taal gebruik maar ik moet ff wat kwijt.

    Kijk mijn bf naait me steeds.Gingen wij vndg na school zeg ik op de fiets dat ik naar andere school wil omdat ik me niet zo fijn voel daar en omdat ik niet veel vrienden heb,eigen niet eens.Gaat ze op school zeggen zo tegen onze mentor : juah Shanice wil naar andere school.Mijn mentor: wrm dn?ik : juah omdat ik het niet zo leuk vind hier.Maar ik wil neit echt over mijn gevoelens praten weet je wel,maar zegt mijn bf : vertel dn ook de reden?Terwel ze weet dat ik die kinderen op school haat(ze schelde je uit als je naar ze kijkt ze beoordelen je op je uiterlijk enzo)Dus ik zei zo vn : Juah weet niet.Gaat ze me naaien zo vn : juah ze wil andere vrienden normale enzo!Dus mijn mentor zegt dat ik dn gelijk een vooroordeel heb voor die kinderen terwel ze mij altijd uitschelden.Dat vond ik al kut.En toen zei ze zo vn : ze wil ook Vmbo-T doen en mijn mentor gelijk.Juah da kan nie dat haal je niet en dat weet je enzo O.o,Ik voelde me echt kut.En ik snap niks meer van die lessen niemand wilt het me uitleggen en ik krijg een tering hekel aan iedereen.En er was ook nog zo iets van dat zij bij mij ging slapen en ik bij haar ik al snel eten enzo gaat ze sms sturen vn : mn moeder moet naar feest dus kan nie.Dus ik balen.En dn gaat ze op msn kei boos doen,terwel als ik nie kan beld ze me huilend op van dat ik haar naai enzo en dat ik dn iets beloof en niet naarkom enzo.Sommige zeggen da ze ook over mij lult enzo,en als ik haar een geheim vertel gaat ze gelijk tegen iemand vertellen.En toen ik een keertje in een zwart vest kwam met een blauwe legging en zwart broekje en een beetje zwarte make-up gaat ze gelijk zeggen : je ziet der niet uit,kei verschud,whahaha.En dn gaat ze zo tegen paar kinderen zeggen vn : kijk wat Shanice aan heeft enzo,en ik word er naar me geroepen : ieee Emo enzo,terwel ik dat niet ben.en naar die dag heb ik het nooit meer aangetrokken en gister kwam ik met een soort korte joggingsbroek met zon laag kruis naar school omdat ik geen spijkerbroek kon vinden met mij lievelingsshirt,kom ik binnen in de klas gaat ze kei hard lachen,terwel ze eerst zei dat ze mijn shirt mooi vond en dn nu gaat ze mij verschud zetten,en die avond gingen wij naar kermis gaat ze zeggen : maar jij kleed je toch nog om?dus ik zo juah hoezo dn?zegt ze : nee ziet er niet uit.En gaat ze ook zeggen dat ik domme vragen stel aan de leraren over het werk en dat ik dom ben enzo,Maar ik wil niet alles op haar schuiven maar ik voel me soms net zo dat ik geen vrienden heb alleen haar zij is mijn bff.En net belt ze me op zo vn : juah fiets morgen alleen,en als ik dat zeg word ze boos en dn spreekt ze de heledag niet met mij alleen als ze iets over mag/kan schrijven.

    Ik voel me zo kut elke keer dat ik naar school ga.het lijkt net of niemand me mag of wil mogen.

    Bedankt voor het lezen als je niet wilt reageren maakt niet uit ik wou alleen ff mijn verhaal kwijt :)

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Eerst en vooral: wil je de volgende keer wat duidelijker vertellen ? ;x

    To the point: ik vind niet dat zij het waard is om jou beste vriendin te zijn, vriendinnen naaien elkaar niet constant. Ik zou eens goed met haar praten over haar gedrag, ze mag niet over je heen lopen.


    -

    Je mentor mag niet bepalen welk niveau je doet. Was dat maar waar. .___.
    Dat ligt aan je cijfers. Dus sowieso. Die mentor van je moet zijnn bek -hehe sorry- houden. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja, dan zou de helft van de school bij ons al wegkmoeten zijn, als hij/zij het zou bepalen.. En je MOET gewoon naar onze locatie komen, mens. (': En aaargh, ja nou, ik heb alles wta ik wou zeggen allang egzegt(krul)


    Your voice was the soundtrack of my summer.

    xjeszell schreef:
    Ja, dan zou de helft van de school bij ons al wegkmoeten zijn, als hij/zij het zou bepalen.. En je MOET gewoon naar onze locatie komen, mens. (': En aaargh, ja nou, ik heb alles wta ik wou zeggen allang egzegt(krul)


    Liefste,dat wil ik ook

    maar ik wil weten hoelang dat duurt om vn mij school naar juo school te komen
    en hoe je dat moet regelen enzo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Zo als de meeste hier al zeiden; Zo iemand wil je toch niet als vriendin? Moest dat mens mijn vriendin zijn zou ik haar al lang de waarheid hebben gezegd en haar even voor heel de klas voor schud zetten! Verdomme, wat een kreng! Tja, en laat ze maar boos op je zijn... weet ze ook ineens hoe jij je voelt. Weet je? Probeer gewoon vrienden te maken en het beste ervan te maken... als het echt niet lukt in die school, toch vragen aan je moeder of je naar een andere moogt. Stertke, meid. <3


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    ik vind het wel kut voor je,
    mij lijkt het het beste om erover te prate met je ouders ofsow en dat je dan naar een andere sgool gaat.. ??


    --

    RepentRepent schreef:
    Zo als de meeste hier al zeiden; Zo iemand wil je toch niet als vriendin? Moest dat mens mijn vriendin zijn zou ik haar al lang de waarheid hebben gezegd en haar even voor heel de klas voor schud zetten! Verdomme, wat een kreng! Tja, en laat ze maar boos op je zijn... weet ze ook ineens hoe jij je voelt. Weet je? Probeer gewoon vrienden te maken en het beste ervan te maken... als het echt niet lukt in die school, toch vragen aan je moeder of je naar een andere moogt. Stertke, meid. <3


    Ik ben eigelijk best verlegen :$
    En ik kan gwn geen vrienden maken met mij klas of andere kinderen,
    Miss ligt het niet eens aan hun mss wel aan mij..tjonge ik weet nie waar ik nu mee bezig ben maar mijn zelfvertrouwen zakt elke dag heel diep


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Magnum schreef:
    ik vind het wel kut voor je,
    mij lijkt het het beste om erover te prate met je ouders ofsow en dat je dan naar een andere sgool gaat.. ??


    Mijn vader zei in het begin al dat die school vn mij kut was maar ik kun nergens ander heen.En als ik nu vraag aan mijn moeder of ik na andere school mag word ze alleen ma boos en zegt ze dat ik alles zelf moet regelen :S


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik kan je maar 1 tip geven en dat is ; laat niet zo over je heen lopen ! De enige reden waarom dit meisje die dingen blijft doen, is omdat ze weet dat jij er toch niet op reageert. Vecht treug zo ik zeggen. Reageer ook als zij iets mottigs aan heeft, vertel haar geheimen weet ik veel wat, maar laat zien dat je niet bij de pakken neer gaat zitten, want dan wordt het alleen maar erger.

    En als jij van richting wilt veranderen, doe je dat toch gewoon. Je mentor is alleen om advies te geven en die 'vriendin' weet al helemaal niet waarover ze spreekt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    dit is eigenlijks wel duidelijk.
    ze is niet een echte vriendin en ze gebruikt je een beeje. probeer andere vrienden te zoeken want aan haar heb je ook niks (aan het verhaal te lezen). zonder vrienden is het naar, maar misschien is er wel iemand die jou aardig vind maar het niet laat blijken.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik ben gisteren bijna in huilen uitgebarsten omdat enkele meisjes mij aan het uitschelden waren. Eén van mijn vriendinnen heeft me toen geholpen.

    Maar ik heb ook een jaar zonder vriendinnen doorgebracht en dat was echt een ramp.

    veel sterkte en ik hoop dat je ooit iemand zult vinden die je echte bf wordt

    [ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 19:23 ]


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Die zogenaamde 'vriendin' van jou is echt een klote wijf -.-
    Tegen mij zeggen die mensen bij mij op school ook altijd van Omg Emo! Echt een k*t mensen -.-
    En als je van school wil veranderen of van naar een andere niveau wil dan doe je dat toch gwn ^^
    Kom gwn lekker bij mij op school! >.<
    x

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 7:57 ]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.