• nja wat ik me dus zo afvroeg>.<

    Wie is er hier al is flauwgevallen..>.<

    en wanneer>.<

    ik 2keer..>.<

    2jaar geleden in de badkamer en vanochtend onder de douche >.<

    xx

    een keer, toen ben ik tegen de slagboom
    aangerent:$

    Ik had hoofdpijn, en zo verschrikkelijk, en lag de hele dag te kotsen enzo IEEL!

    (A)


    My fairytail stinks, does yours?

    Uwhh.. ik 1 x in de badkamer.. ik toen 40 graden koorts en werrd ergens niet goed va..


    We can only learn to love by loving.

    een keer, toen ben ik tegen de slagboom
    aangerent:$

    Ik had hoofdpijn, en zo verschrikkelijk, en lag de hele dag te kotsen enzo IEEL!

    (A)

    O.o wrm doe je dat nou x3 x3 palen zijn stoerder x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    O.o wrm doe je dat nou x3 x3 palen zijn stoerder x3


    en pijnlijker xD

    ik was dus 3toen ik voor de 1e keer tegen een paal aanliep.. En het is nooit meer over gegaan. Sindsdien, doe ik het dus iedere dag xD

    x

    (...)

    en pijnlijker xD

    ik was dus 3toen ik voor de 1e keer tegen een paal aanliep.. En het is nooit meer over gegaan. Sindsdien, doe ik het dus iedere dag xD

    x

    O.o jij lyk op my x3
    ik val elke dag ovr myn sgoenen x3 en over myn broek x3 en dan knalk ook nog tegen heel veel stuff op x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben al 3 keer flaugevallen.
    1 keer in Walibi toen was het 31 graden en stonden we een uur te wachten voor de attractie. 1 keer onder de douche 's ochtends en 1 keer toen ik tegen een paal aanliep.


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Ik egt nog nooit! xD
    x33


    He's the reason for the teardrops

    Ik ben al 3 keer flaugevallen.
    1 keer in Walibi toen was het 31 graden en stonden we een uur te wachten voor de attractie. 1 keer onder de douche 's ochtends en 1 keer toen ik tegen een paal aanliep.

    O.o ALWEER DIE PAAL HE x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    O.o ALWEER DIE PAAL HE x3


    Palen Rocken(Tenzij ze niet meebuigen xD)

    Ik ben eigenlijk nog nooit van de hitte ofzo flauwgevallen.. Waarom wel? Geen idee xD

    Ik nog nooit x'D kLoop wel tegen dingen op maar.. Eigenlijk gewoon nog nooit gebeurd. Kheb waarschijnlijk gwn een hard hoofd ofzo ;P


    Mew <3

    (...)

    Palen Rocken(Tenzij ze niet meebuigen xD)

    Ik ben eigenlijk nog nooit van de hitte ofzo flauwgevallen.. Waarom wel? Geen idee xD


    Idd x3 x3

    ik ook nie x3 myn vriendinenn wel 1 x byna in de ikea x3 hadden se hele dag niks gegeten x3 hebk hotdogs in hun bekke gedouwd


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Idd x3 x3

    ik ook nie x3 myn vriendinenn wel 1 x byna in de ikea x3 hadden se hele dag niks gegeten x3 hebk hotdogs in hun bekke gedouwd



    xD

    HOTDOGS ZIJN STOER! xD

    (...)


    xD

    HOTDOGS ZIJN STOER! xD




    WEETTKKK x3 en lekker x3
    en toen hebk se daarna cola gegeve x3 en toen konden se weer leven x3 lief he vn my x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Palen Rocken(Tenzij ze niet meebuigen xD)

    Ik ben eigenlijk nog nooit van de hitte ofzo flauwgevallen.. Waarom wel? Geen idee xD


    Helemaal gelijk over die palen xD
    Van de hitte flauwvallen is klote. Dan heb je dus net even geen water gedronken en dan gebeurt dat..


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    (...)


    WEETTKKK x3 en lekker x3
    en toen hebk se daarna cola gegeve x3 en toen konden se weer leven x3 lief he vn my x3


    JAAA heel lief xD

    Helemaal gelijk over die palen xD

    Van de hitte flauwvallen is klote. Dan heb je dus net even geen water gedronken en dan gebeurt dat..


    Water:| Dat smaakt niet xD

    Cola is veeeel beter xD