• nja wat ik me dus zo afvroeg>.<

    Wie is er hier al is flauwgevallen..>.<

    en wanneer>.<

    ik 2keer..>.<

    2jaar geleden in de badkamer en vanochtend onder de douche >.<

    xx

    2x

    ik wou opstaan om me toets inteleveren op school en toen werd alles zwart

    en een keer toen ik ziek was. ik moes kotsen dus ik ren naar de wc maar ja ik viela chterover als me broer me neit had opgevangn had ik een gad in me hoofd


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Een jongen bij mij in groep 8 viel een keer flauw en viel met z'n kop tegen de kast x'D

    Nee ik ben nie flauwgevallen...

    5 keer

    4 keer omdat ik me eigen bloed zag (bijv tand door de lip.) en 1 keer omdat ik schrok, ik kwam iemand tegen die ik niet mag en het was warm, en die combinatie was niet zo goed xD

    vanaf dat ik negen jaar was, tot ik 14 werd ofzow, want ik heb het sinds ik 14 ben niet meer gehad.

    ikke toen ik een prikje moest en opeens *paf* was ik weg van de wereld xD

    en 1x zag ik nix meer ik was zoo bang dat ik blind werd O_o das z fucking eng

    ik een keer in groep 3 ik stond bij de juffrouw en toen poek toen lag ik daar

    Ik ben vorig jaar op vakantie een x flauwgevallen 0.o We hadden net in een restaurant gegeten en mijn zusje en ik waren teruggegaan om met de hond te gaan wandelen die nog steeds bij de vouwwagen was. En we waren nogal vrolijk dus we gingen rennen en toen zag ik met m'n domme kop een scheerlijn over het hoofd en daaar viel ik toen overheen met als gevolg dat mijn vuist tegen mijn luchtpijp schoot die vervolgens dichtknalde en toen was ik nog bij bewustzijn alleen ik kon niet ademen 0.o en ik deed dus iets met mn handen bij mn buik en dat wijf in die caravan van de scheerlijn dacht dat ik moest kotsen, en ik moet bekennen zo zag het er wss wel uit xD en toen ben ik blijkbaar flauwgevallen en toen wist ik effe niks meer en toen hoorde ik stemmen en deed ik mn bruingroene oogjes open en zag ik allemaal mensen om me heen staan en ook 2 mensen uit de caravan daar tegenover kwamen helpen en hielde mn armen omhoog [zo schijnt je luchtpijp weer open te gaan] en toen dacht iemand dat ik eerst niet meer kon praten dus moest ik 'hoi buurman' zeggen en zoals ik me dat herinner kwam dat er ontzettend stoned uit x'D En dat was het en mn zusje vond het echt doodeng en de hond stond er ook bij te blaffen(A) en oja iemand was mn ouders gaan halen aber ik weet niet meer wie x']


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik ben nog nooit flauwgevallen. Een vriendin van me valt soms twee keer per dag flauw. Ik verschoot me een hoedje toen ze ineens langs me op de grond lag .
    Maar nu ben ik ben het nu al zo'n beetje gewoon en weet nu wat ik kan doen om haar te helpen

    tchüss __
    omg, in dat boek Afscheidsbrief valt ook een meisje vaak zonder reden flauw [alleen dan plast ze er ook vaak bij in haar broek:S] en dan blijkt ze leukemie te hebben 0.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    k ben al vaker flauwgevallen. iedere keer als k geprikt ben, en een keer op schoool.. er was wat gebeurt waardoor mn hele vinger blauw was.. (eerste uur viel weg dus we zate met me hele klas bij elkaar in de kantine) k weglope, onder de kraan met me vinger en k wer helemaal duizelig enzo.. na 5 minute kwam me vriendin me zoeke, die heb me mee naar buite geprobeerd te hale, maar net toen we langs de tafel liepe waar onze klas zat viel ik flauw.
    toen k me oge weer ope deed, lag k op de grond met wat klasgenote om me heen.. en me vriendin.
    k weet nog dat ze de hele dag heb gezegt dat k dr niet meer zo mogt late schrikke :p


    Es ritables amics continuen sent..., <3

    ik ben tweer keer flauw gevallen de eerste x was tijdens een klassefoto en die vent klikte net af ja had ik weer hoor :S zag je al die andere kinderen zo zitten en mij daar voor liggen xD
    en een keer tijdens het eten op vakantie
    lag ik met me bek vol in de pasta saus en er liep toen net een enorm lekker ding voorbij xD

    Ik BIJNA 2x.
    Voor dezelfde reden... Echt stom...
    Omda mijn gips eraf mocht... en jaa, de weegt heel zwaar zo 6 weken aan een stuk, maar ik was da dus gwn... en toen ging da eraf en toen leek het of mijn arm woog nix meer! ö En toen viel ik dus net nie flauw en toen kwamen ze daar int ziekenhuis met een bed aangereden enal. En toen moest ik daar op gaan liggen nzoo. Wahahaha.
    x

    ik ben nog NOOIT flauwgevallen maar hoe kan je flauwvalle in de douche? xP


    "Ronny moet nu naar links." - Funzie.

    Ik val wel is bijna flauw in de douche, dan draait alles in eens om je heen of het word zwart voor je ogen. Dan verlies je je evenwicht. Misschien omdat het een kleine gladde ruimte is?

    Eén keer, toen ik ziek was en dus erg verzwakt. Ik probeerde van de badkamer naar m'n kamer te gaan en dat lukte niet echt, dus :P Midden in de hal neergevallen. M'n ma, toen ze de bonk hoorde ofzo: "Elien, ben je gevallen?!" Ik, terwijl ik op de grond lag: "Nee, hoor." Ik had het niet eens door :''D


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik ben nog NOOIT flauwgevallen maar hoe kan je flauwvalle in de douche? xP



    Als het water te warm is ofz.. En je pakt shampoo van de grond en toen kreeg ik te weinig bloed in mun kop ofz. en toen werd ik duizelig en ik kon me niet meer tegen houden en toen flikkerde ik via de wand zo *poef* op de grond.. en toen weet ik niet meer xD

    xx

    en misschien heeft het er ook wel mee te maken dat ik claustrofobie heb>.<

    neveeeer. XD