• nja wat ik me dus zo afvroeg>.<

    Wie is er hier al is flauwgevallen..>.<

    en wanneer>.<

    ik 2keer..>.<

    2jaar geleden in de badkamer en vanochtend onder de douche >.<

    xx

    ik ben nog nooit flauwgevallen. Een vriendin van me valt soms twee keer per dag flauw. Ik verschoot me een hoedje toen ze ineens langs me op de grond lag .
    Maar nu ben ik ben het nu al zo'n beetje gewoon en weet nu wat ik kan doen om haar te helpen

    tchüss __

    ik val iedere dag zo'n 2 tot 4 keer flauw
    maar dat komt omdat ik te mager ben en niet aankom word alleen maar dunner! en ik eet normaal
    maar de dokters kunnen dus nix vinden :S
    en nee heb geen eetstoornis

    Een paar jaar geleden door iets aan mijnoor, da deed ZOveel pijn :O Ik heb toen 4 uur op de zetel gelegen ofsoo x']


    007

    Demi: Op het concert van tokio Hotel..Ik kan niet goed tegen benauwd heid...Maar vtoen was k wel blij want k mocht vooraan staan :P

    Roxy: Ik d8 dat k kon vliege en ben zo de trap af gerent en daar lag k onderaan de trap bewusteloos..En een gewoon thuis in de badkamer..Toen draaide me ogen freaky om ^^


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    Demi: Op het concert van tokio Hotel..Ik kan niet goed tegen benauwd heid...Maar vtoen was k wel blij want k mocht vooraan staan :P

    Roxy: Ik d8 dat k kon vliege en ben zo de trap af gerent en daar lag k onderaan de trap bewusteloos..En een gewoon thuis in de badkamer..Toen draaide me ogen freaky om ^^


    Omg dat van Roxy, hoe kom je er op xD

    En ik nog nooit:P


    bla bla bla

    ik ben nog nooit flauw gevallen:)

    (...)

    Dat is eng. Maar jij kan daar verder niks aandoen.


    Hoezo is dat eng?

    xx

    1 keer bijna, weet niet meer waarom, wel dat het vorig jaar was.


    Live life limitless.

    nja ik ben nog nooit flauwgevallen zover ik weet maar ik ben wel paar weken geleden door me benen gezakt omdat ik ineens geen kracht meer had..


    Nvt

    Wat voel ik me saai.. Ben nog nooit flauw gevallen x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    1 keerr, in een zwembad in spanje x)
    gelukkig redde mijn broer mij.


    Turning up the volume

    ik nog nooit xD
    hoe voelt dat ongeveer?


    Groezrock was AWESOME! <3

    NOU NIET FIJN!!

    want eerst voel je niks en dna lig je opeens op de grond met kont pijn. Dan moet je naar de dokter gaat die je met hamers slaan nemt naalden in je lopen prikken . (niet dat dat pijn doet maar schijt)

    xx

    Ik ben nog nooit flauwgevallen,ik voel me saai-.-


    Pictures fade away, but memories are forever

    2x
    een keer op kamp in groep 6 ofzo:S daar weet ik egt niks meer van.. behalve dat toen ik buitenwesten was ik de hele tijd een wasmachine zag
    en de andere keer was op school:$. Ik keek niet goed uit waar ik liep en stuiterde zo de trap af... en toen viel ik dus blijkbaar flauw. want toen ik wakker werd zat ik opeens naast mijn mentor op een beetje andere plek... ik schaamde me dood:$


    I am an idiot, I move.