• nja wat ik me dus zo afvroeg>.<

    Wie is er hier al is flauwgevallen..>.<

    en wanneer>.<

    ik 2keer..>.<

    2jaar geleden in de badkamer en vanochtend onder de douche >.<

    xx

    (...)

    Helemaal gelijk over die palen xD
    Van de hitte flauwvallen is klote. Dan heb je dus net even geen water gedronken en dan gebeurt dat..

    hihi x3 bedenk em net dak da dus had op vakantie x3 lag op het strand en was heel duizelig enz. x3 en toen wouk weglope naar terrasje werd alles paar x swart x3 ern later hadk water gehad ging alles weer o.o


    We can only learn to love by loving.

    Ik nog nooit eigenlijk x'D
    Kloop wel vaak tegen dinges maar flauwvallen, doe k nooit eigelijk xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)

    Water:| Dat smaakt niet xD

    Cola is veeeel beter xD



    I know. Maar dan moet je water drinken ofzo. Geen idee eigenlijk. Ik drink persoonlijk ook veel liever cola water heeft geen smaak :S


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Ik nog nooit eigenlijk x'D
    Kloop wel vaak tegen dinges maar flauwvallen, doe k nooit eigelijk xD


    mazzelpik>.<

    xD

    (...)
    hihi x3 bedenk em net dak da dus had op vakantie x3 lag op het strand en was heel duizelig enz. x3 en toen wouk weglope naar terrasje werd alles paar x swart x3 ern later hadk water gehad ging alles weer o.o


    Das klote. Vooral als dat op vakantie gebeurt. Is mij nog niet gebeurt maar kan altijd nog gebeuren. Weet nu dat ik goed moed blijven drinken x3


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    (...)

    I know. Maar dan moet je water drinken ofzo. Geen idee eigenlijk. Ik drink persoonlijk ook veel liever cola water heeft geen smaak :S


    ik moet ook aldoor water drinken>.< en dan geven ze me weer warm water natuurlijk.. en dan souug ik het weer uiten dan geven ze me koud water.. Warm water is helemaal goor:|

    Maar toch vind ik dat ze gewoon cola uit de kraan moeten laten komen xD

    Warm water is inderdaad goor.
    En wat dat cola uit de kraan betreft ; Je hebt helemaal gelijk!


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Warm water is inderdaad goor.
    En wat dat cola uit de kraan betreft ; Je hebt helemaal gelijk!


    heb ik altijd(nja soms dan xD)

    (...)

    heb ik altijd(nja soms dan xD)


    Je bent gewoon geniaal xD


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    (...)

    Je bent gewoon geniaal xD


    ik weet het xD

    sorry heb een íets te groot ego xD

    Ik euhm ongeveer 5 keer. In de douche, In de keuken en gewoon tijdens het lopen. Dat komt omdat ik een lage bloed druk heb. Dus stel je staat op loopt al het bloed eerst naar je benenen. Waardoor mijn hersens niet genoeg zuurstof ofzoiets krijgen. Waardoor ik dus niks meer kan uitvoeren en dus flauwval. Ik heb dit dus elke dag zo'n 3 keer maar dat ik echt flauwval gebeurt zelden. Dat gebeurt alleen als mijn bloeddruk nog lager is dan normaal.

    xx

    Ik euhm ongeveer 5 keer. In de douche, In de keuken en gewoon tijdens het lopen. Dat komt omdat ik een lage bloed druk heb. Dus stel je staat op loopt al het bloed eerst naar je benenen. Waardoor mijn hersens niet genoeg zuurstof ofzoiets krijgen. Waardoor ik dus niks meer kan uitvoeren en dus flauwval. Ik heb dit dus elke dag zo'n 3 keer maar dat ik echt flauwval gebeurt zelden. Dat gebeurt alleen als mijn bloeddruk nog lager is dan normaal.

    xx


    Dat is eng. Maar jij kan daar verder niks aandoen.


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Ik ben ook nog nooit flauwgevallen.xD


    ok

    Ik ben ook nog nooit flauwgevallen.xD


    ok

    ik ben flauwgevallen op onze familiedag.
    we stonden te wachten bij het nagelgedoetje en toen lag ik opeens op de grond:S


    I go wherever you will go..