• Het viel mij op dat er volgens mij helemaal geen mogelijkheid is om berichten aan te geven die spottend, haatdragend of die reclame maken voor dingen waarvoor dat niet mag (bijv. profiel nominering].
    Het enige wat je kan doen is het berichtje verwijderen. Ik heb het over berichtjes die in je gastenboek worden geschreven zowel als de beirchtjes die als comment bij een quiz worden gezet. Als de poster van zo'n berichtje geen hogere straf staat dan gewoon het feit dat het berichtje simpelweg word verwijdert dan houd dat ze toch niet af?

    En ik weet dat we die mensen ook gewoon kunnen aangeven, door contact op te zoeken met moderators, maar dit zal gewoon makkelijker zijn, als de mogelijk er voor bestaat...


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Hmm, daar heb je eigenlijk wel gelijk in:o
    het zou handig zijn dat als er iets mis is, dat wij de moderators ofzo kunnen waarschuwen, want gastenboeken kijken ze denk ik niet na. :o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    We zijn idd bezig om zo'n systeem te maken.

    Tot die tijd kun je altijd even een moderator aanspreken als iemand zich niet aan de regels houdt.


    Dit is mijn signature...

    Je hebt gelijk xD

    Ik irriteer me daar echt aan, want meer dan de helft van berichtjes in mijn gastenboek zijn: Wil je mijn serie maken? Of Wil je mijn profiel nomineren enzo.

    We zijn idd bezig om zo'n systeem te maken.

    Tot die tijd kun je altijd even een moderator aanspreken als iemand zich niet aan de regels houdt.


    THank You Rutger we love You!


    Wie du mir, so ich dir.

    We zijn idd bezig om zo'n systeem te maken.

    Tot die tijd kun je altijd even een moderator aanspreken als iemand zich niet aan de regels houdt.
    oké is goed hoor.
    Ik vroeg me alleen af, of zoiets misschien kon komen, maar aangezien jullie er al mee bezig zijn is dat mooi meegenomen.


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?