• De stelling van vandaag luidt:
    Dat we ons zorgen maken over de Mexicaanse griep is onzin.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Als ik eerlijk ben, ja.


    ok

    Eens.


    I am an idiot, I move.

    denk het wel


    Nvt

    Eens, ik heb het ook gehad, ik leef ook nog, boeie. Niemand had het zelfs door en ik ging ook gewoon naar school :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Eens (;


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Waarom niet?
    Er zijn al mensen er aan doodgegaan!
    Ik denk dat eens je het zelf krijgt, je er anders over gaat denken. Wij hebben er geeneens medecijnen tegen!
    Dus ik vind dat we ons er wel zorgen over mogen maken en voorzichtig moeten zijn.
    Je weet maar nooit wat er kan gebeuren.


    Where there is a sea there are pirates...

    Katherine schreef:
    Waarom niet?
    Er zijn al mensen er aan doodgegaan!
    Ik denk dat eens je het zelf krijgt, je er anders over gaat denken. Wij hebben er geeneens medecijnen tegen!
    Dus ik vind dat we ons er wel zorgen over mogen maken en voorzichtig moeten zijn.
    Je weet maar nooit wat er kan gebeuren.
    Het is maar een griep. Gewoon een simpele griep. Mensen die terminaal ziek zijn, aids, kanker, noem maar op, die moeten zich zorgen maken als ze zich niet laten behandelen. Dat wel ja.. Maar als ze er optijd bijzijn is het niet zo'n grote ramp en zijn ze enkele een week flink ziek met hevige koorts. Just like the normal griep, waar terminale patienten en oudere mensen ook aan dood kunnen gaan.


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Het is maar een griep. Gewoon een simpele griep. Mensen die terminaal ziek zijn, aids, kanker, noem maar op, die moeten zich zorgen maken als ze zich niet laten behandelen. Dat wel ja.. Maar als ze er optijd bijzijn is het niet zo'n grote ramp en zijn ze enkele een week flink ziek met hevige koorts. Just like the normal griep, waar terminale patienten en oudere mensen ook aan dood kunnen gaan.

    Althans was een meisje uit Antwerpen die ervan stierf dik in orde, hoor! En toch ging ze dood.
    Ga het eens googlen of zo. In Moscow zijn alle scholen gesloten vanwege het kans dat er iemand ook maar besmet kan raken. Omdat je er namelijk wel aan dood kunt gaan.
    Niet iedereen, dat is vanzelfsprekend, maar er zijn mensen die eraan doodgaan met oftewel een heel zwakke immuniteit, en zelfs met een sterke. Zo zou een astma-patient, zoals ik bv, eraan dood kunnen gaan. Ookal heb ik er niet veel last van. Maar een heel gezond mens kan er ook dood aan gaan, omdat zijn of haar immuniteit wordt aangetast en er bestaat een kans dat die het niet uit kan houden.
    Dus gaan mensen dood. En wij kunnen er niets aan doen, omdat wij er geen middelen tegen hebben! Dus moeten de besmette mensen hun leven leggen in de handen van hun immuniteit en zich sterk houden. En hopen dat ze het overleven.
    Zoals het vroeger het geval was met de pest.

    Dus het is zeker wel iets waar we ons zorgen over moeten maken.


    Where there is a sea there are pirates...

    Katherine schreef:
    (...)
    Althans was een meisje uit Antwerpen die ervan stierf dik in orde, hoor! En toch ging ze dood.
    Ga het eens googlen of zo. In Moscow zijn alle scholen gesloten vanwege het kans dat er iemand ook maar besmet kan raken. Omdat je er namelijk wel aan dood kunt gaan.
    Niet iedereen, dat is vanzelfsprekend, maar er zijn mensen die eraan doodgaan met oftewel een heel zwakke immuniteit, en zelfs met een sterke. Zo zou een astma-patient, zoals ik bv, eraan dood kunnen gaan. Ookal heb ik er niet veel last van. Maar een heel gezond mens kan er ook dood aan gaan, omdat zijn of haar immuniteit wordt aangetast en er bestaat een kans dat die het niet uit kan houden.
    Dus gaan mensen dood. En wij kunnen er niets aan doen, omdat wij er geen middelen tegen hebben! Dus moeten de besmette mensen hun leven leggen in de handen van hun immuniteit en zich sterk houden. En hopen dat ze het overleven.
    Zoals het vroeger het geval was met de pest.

    Dus het is zeker wel iets waar we ons zorgen over moeten maken.
    Oja idd, sorry chronisch zieken vielen daar ook onder dus idd ook astma en bronchitus en that sort of stuff. Hmm, oké ik snap je punt, maar toch vind ik dat er nog té veel ophef om gemaakt word, mensen worden onnodig bang gemaakt.


    Wie du mir, so ich dir.

    De enige mensen die eraan sterven waren al ziek of hadden sowieso al een lage weerstand.
    Schrik hoef je dus niet echt te hebben.
    Het is een griep als een ander. Maar in de media moeten ze van alles een drama maken, en moeten ze alles erger maken dan het eigenlijk is.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb het nu, waarschijnlijk opgelopen afgelopen dinsdag op het concert. Ik voel me zwaar kut en ik was al ziek van die baarmoederhalskanker prik van woensdag. Dat heeft waarschijnlijk mijn afweersysteem beïnvloed waardoor de mexicaanse griep z'n gang kon gaan.. Maar ik zou je er niet teveel zorgen om maken.


    -

    Eens, het is niet meer dan een normaal griepje en binnen een weekje is dat alweer over.


    - hoi ;D

    HAHAHAHAA

    die is van mi

    EENS
    =D


    We can only learn to love by loving.

    Geen idee, ergens wel denk ik :')


    Never run out of reasons to smile...

    Niet helemaal eens, maar ook niet helemaal oneens.


    Happiness hit her like a train on a track