• De stelling van vandaag luidt:
    Dat we ons zorgen maken over de Mexicaanse griep is onzin.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Eens. Er gaan meer mensen dood aan normale griep dan het nieuwe virus, en verder is het enige verschil dat de Mexicaanse griep zorgt voor iets meer last aan je luchtwegen. Het enige probleem is een economisch probleem, aangezien straks waarschijnlijk een derde van Nederland ziek thuis zit, en er dus ook een derde minder mensen werkt enzo.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ik ben er mee eens;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    mee eens.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 13:24 ]

    ja.


    Stop holding me under and let me breathe.

    eens (:


    it's a day that i'm glad I survived..

    Eens.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik ben het er denk ik wel mee eens =3

    eens, zelfs ik ben nog gezond.
    =] en ik word normaal áltijd ziek

    niet helemaal maar het wordt wel overdreven.. :S


    My weakness is that I care too much

    Cherished schreef:
    eens, zelfs ik ben nog gezond.
    =] en ik word normaal áltijd ziek
    En je bent zelfs naar MEXICO gegaan kun je nagaan :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Madenaaah schreef:
    Als ik eerlijk ben, ja.


    all i need is love, all i get is homework

    Eens.
    Die griep is minder erg dan de 'normale' griep en maken we dara ons zorgen over? nee.
    En ja er gaan mensen aan dood maar er gaan ook mensen dood aan de 'normale' griep en daar hoor je niks over.En ik las net een reactie dat er geen medicijn is,maar die is er wel,er zijn zelfs factinatie's.Alleen niet voor iedereen en als heel nederland ziek word hebben we niet genoeg nee,maar dat hoefd ook niet wand alleen gronies zieken,ouderen en jonge kinderen zitten in de gevaren zone.

    + wat heeft het voor zin om je er druk over te maken,je krijgt hem of je krijgt hem niet.Als je je druk gaat maken krijg je hem zlefs eerder(je kan je ziek denken en dan word je ook eerder ziek).Dus het is gewooon 'onzin' dat er zoveel aandag en hijsa omheen is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    echt wel.
    komaan 6dgn in je bed & het is over.
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Katherine schreef:
    (...)
    Ja, maar tegen de gewone griep kunnen we ons passief verweren. Tegen de Mexicaanse niet, want ze hebben er nog steeds niets tegen gevonden.

    Wel wara er is een medicijn tegen en er zijn factinaties tegen.Er zijn er niet alleen niet genoeg voor heel nederland(met belgie weet ik het niet)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    eens, aan de gewone griep gaan ook mensen dood en daar maken we ons ook niet zo druk om


    Never forget the things that make you smile