• Heyy
    het was vorige week hier kermis in Hasselt. Dus ik ging zaterdag myn BFF afhalen aan het conservatorium (ging ze lekker spybele xD) dan ep kd ie achterop op myn fiets meegenome, want ik moest eerst naar de Balletles:S en toen kwamen we daar in de buurt myn beste vriend (en stiefneef ofzoiets...) tegen. Nou word die dus leuk. Ik zeg zo tegen hem: als ge wilt moogt ge mee kermis gaan. en hij wou wel dus wij al door en hij nagekomen. En wij zijn al (zo'n 6-tal jaar gelede, voor zyn mama trouwde mt myn nonkel) een koppel geweest. En die gevoelens zyn gebleve. Myn BFF weet het ook al sinds een jaar ofzo duss... nu is het dus zo dat ik (door hemmee te vragen) hen gewoon in elkaars armen heb gedreve... :( Hij is verliefd aant worde op haar en zij op hem O.o
    wat is het leven tog oneerlijk...
    Maar, to the point nu...
    Hebbe jullie zelf al eens zoiets doms gedaan?
    En wat kan ik nu doen??

    Xx

    Dat is vervelend ja. Ik heb zovaak domme dingen gedaan, alleen niet wat jij nu hebt meegemaakt.

    -Je kan haar vermoorden :Y)
    -Zeggen dat jij verliefd bent op hem
    -Je kan het er nog een keer over hebben
    -Misschien moet je hem toch vergeten.

    Verder kan ik geen tips geven. Veel strekte (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    En jij vind hem ook nog leuk? Ik vind zoiezo dat je nooit met ex-vriendjes van je BF moet nemen, tenzij zij het juist leuk of goed vind. Anders komt er alleen ruzie van. Maar dit is wel zuur voor jou, iig sterkte. Ik weet ook geen tips.


    -

    Aaah, das kut.. misschien moet je hem vragen of hij haar leuk vind.. tenzij je al zeker weet dat hij haar leuk vind.. EN als hij haar leuk vind.. moet je proberen om over hem heen te komen, als hij haar niet leuk is moet je hem misschien proberen te vertellen dat JIJ hem leuk vind... Anders komen er waarschijnlijk alleen nog maar meer van zulk soort situaties.. Nja, veel succes, en sterkte!


    rawr! I'm a pirate

    Ik doe elke dag zulke stomme dingen ><
    Mss kan je zeggen dat je verliefd bent op hem..


    Just a simple "I love you" (:

    Ik vind zoals everlasting: je gaat niet met ex-vriendjes van je BF, tenzij ze het goed vind.


    -

    Everlasting schreef:
    En jij vind hem ook nog leuk? Ik vind zoiezo dat je nooit met ex-vriendjes van je BF moet nemen, tenzij zij het juist leuk of goed vind. Anders komt er alleen ruzie van. Maar dit is wel zuur voor jou, iig sterkte. Ik weet ook geen tips.


    None but ourselves can free our minds.

    Devoted schreef:
    Aaah, das kut.. misschien moet je hem vragen of hij haar leuk vind.. tenzij je al zeker weet dat hij haar leuk vind.. EN als hij haar leuk vind.. moet je proberen om over hem heen te komen, als hij haar niet leuk is moet je hem misschien proberen te vertellen dat JIJ hem leuk vind... Anders komen er waarschijnlijk alleen nog maar meer van zulk soort situaties.. Nja, veel succes, en sterkte!


    Never say you're happy, when your eyes still cry.