• ja, wie hebben een navelpiercing?
    en kunnen jullie zeggen hoelang je genezingstijd duurde. en wat je allemaal heb gehad.
    daarme bedoel ik: - wondjes, -pust, en blabla.

    alvast bedankt!


    So far away..

    Ik heb er geen, en wil er eigenlijk ook geen.
    Maar een vriendin van me heeft daar geloof ik niet eens last van gehad ö

    Uh, die van mij was slecht x'D Deed er 9 maanden over, en hij was ontstoken geraakt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Uh, die van mij was slecht x'D Deed er 9 maanden over, en hij was ontstoken geraakt.

    hoe maakte je t schoon?
    en hoe zag t eruit dan? kwam er veel pust uit of had je veel wondjes?


    So far away..

    euhm bij mij was de 2de dag al geen pijn meer en genezingstijd ongeveer 3 maand ofz aja dan mag je een ander staafje indoen aja da was bij dan toch : )en voor de rest geen wondjes ofz je moet het alleen goed verzorge : )


    Magic never ends.

    Riverside schreef:
    (...)
    hoe maakte je t schoon?
    en hoe zag t eruit dan? kwam er veel pust uit of had je veel wondjes?


    Geen wondjes wel pus, maar je moet niet de zeep gebruiken die je van de shop krijgt, maar Betadine scrub, kan je kopen bij de drogist. Dat ontsmet veeul beter. Tegen het ontsteken had ik gekookt water laten afkoelen en daar zeezout of soda (kan allebei) in gedaan en ertegen gehouden. in een bakje natuurlijk. Dat werkt echt.


    Your make-up is terrible

    2 maanden als goed is.. en schoonmaken doe je met gekookt water en zout ;) of een flesje dat je krijg als je hem gezet heb..

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 20:49 ]


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Dat is voor elk persoon verschillend. De één heeft er meer last van, omdat die slechter tegen metaal/goud/zilver/etc kan. En de ander heeft daar totaal geen last van. De genezingstijd ligt rond de negen maanden. Je mag er pas na ongeveer een jaar een hangertje in doen. Daarnaast gewoon druppels of met een wattenstokje mét het daarvoor bestemde schoonmaakspul erop tweemaal per dag schoonmaken. En in het begin kan het zijn dat er wat pus uitkomt, maar niet veel. En ja, ik heb ook een navelpiercing.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 20:52 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik heb ff spaties in je titel gedaan, want anders rekte het het forum uit. ^^


    Let the Night embrace you

    JoJudicious schreef:
    Dat is voor elk persoon verschillend. De één heeft er meer last van, omdat die slechter tegen metaal/goud/zilver/etc kan. En de ander heeft daar totaal geen last van. De genezingstijd ligt rond de negen maanden. Je mag er pas na ongeveer een jaar een hangertje in doen. Daarnaast gewoon druppels of met een wattenstokje mét het daarvoor bestemde schoonmaakspul erop tweemaal per dag schoonmaken. En in het begin kan het zijn dat er wat pus uitkomt, maar niet veel. En ja, ik heb ook een navelpiercing.

    Weetje misschien dan ook of de mijne is ontstoken?
    ik heb een klein wondje, er komt heel weinig pus uit. maar t doet wel een beetje pijn als ik zit of als ie blijft hangen. (ik heb hem al 2,5 weken)


    So far away..

    Riverside schreef:
    (...)
    Weetje misschien dan ook of de mijne is ontstoken?
    ik heb een klein wondje, er komt heel weinig pus uit. maar t doet wel een beetje pijn als ik zit of als ie blijft hangen. (ik heb hem al 2,5 weken)


    Nee, die is gewoon nog aan het genezen. Plak er anders een pleister overheen, zo niet, trek wijde, katoenen shirts aan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, die is gewoon nog aan het genezen. Plak er anders een pleister overheen, zo niet, trek wijde, katoenen shirts aan.


    hah gelukkig. (=, ik overdrijf dan:P tja, ben natuurlijk wel bang! ik wou nog naar de huisarts gaan maar das dus niet nodig. :)


    So far away..

    Riverside schreef:
    (...)

    hah gelukkig. (=, ik overdrijf dan:P tja, ben natuurlijk wel bang! ik wou nog naar de huisarts gaan maar das dus niet nodig. :)



    Neejoh! En als je denkt dat er iets niet klopt kan je beter eerst naar de piercing shop gaan, die weten er vaak meer vanaf.


    Your make-up is terrible