• Hey iedereen

    Ik zit sinds kort in het middelbaar.Daar zit een meisje dat ik ken maar zei zit wel een groep hoger en ik heb niet veel contact met haar.Maar ik vind dat ze echt raar is aan het doen nu.Ze stalkte me de eerste schooldagen.Echt ze liet me geen seconde gerust.Mijn vriendinnen vonden haar zelfs eng worden.Ze is er gelukkig mee vermindert maar vandaag is er echt iets raar gebeurt:Toen de school gedaan was zaten ik een een vriendin op een bankje op de broer van die vriendin te wachten.Plots kwam dat ene meisje langs...niets mee natuurlijk maar een tijdje later krijg ik dit berichtje op mijn GSM:waarom zat je op die bank te wachten??sorry maar dat vind ik er over!!!Ik mag toch wel zeker op dat bankje zitten

    wat vinden jullie??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik haat mensen die me zitten te controleren, te claimen of zeggen wat ik moet doen. Daar blijf ik zo ver mogelijk bij vandaan. Geen aandacht aan schenken dus.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zou vragen: waarom wil je dat weten? Wat boeit jou dat?


    No growth of the heart is ever a waste

    Zoals Blondine: geen aandacht besteden aan haar als ze zo doet (;


    -

    Blondine schreef:
    Ik haat mensen die me zitten te controleren, te claimen of zeggen wat ik moet doen. Daar blijf ik zo ver mogelijk bij vandaan. Geen aandacht aan schenken dus.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik zou geen contact meer met haar zoeken. En ook geen andwoord geven op haar smsjes. Misschien gebruikt ze je wel. Je weet maar nooit. Als ze je gaat bedrijgen, praat er dan met je ouders over of met je leraren. Sterkte. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Negeer d'r gwn.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    geen aandacht geven inderdaad..
    haha, las het net fout,
    ik las:Toen de school gedaan was zaten ik een een vriendin op een bankje op de broer van die vriendin
    mja, zeg haar anders gewoon dat het haar zaken niet zijn....


    rawr! I'm a pirate

    Gewoon geen aandacht aan geven.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker