• Ja, je weet wel, van die bloggevallen.
    Maar wie weet een leuke site waar je gewoon bloggen kan maken en dat mensen je volgen?
    Twitter heb ik al + onsugar lukt mij voor geen ene meter, ik krijg dan een heel raar roze vlak met allemaal hoofdletters dat dan mijn blog moet voorstellen. o_Ô

    Iemand nog een leuke site?

    Dankjewel. (:

    Mag ook Engels ofzo wezen btw. :'DDDD

    [ bericht aangepast op 4 okt 2009 - 16:50 ]


    -

    www.bloggen.be
    &
    www.web-log.nl
    (althans, ik denk toch dat het zo noemt ;D)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Coel, dankje. :'DD

    Iemand overigens nog ervaring met onsugar? :'D


    -

    Tumblr
    Daarop kan je heel makkelijk foto's/teksten/filmpjes en muziek enzo posten en het is leuk :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb Onsugar en ik kan ermee overweg :'D


    Only losers can act the way you do

    imaDINOSAUR schreef:
    Tumblr
    Daarop kan je heel makkelijk foto's/teksten/filmpjes en muziek enzo posten en het is leuk :3


    Waah die ga ik proberennn. :'DD

    @ Casually,

    Help me, please? Ik vat 't niet, en als ik een blog afheb is er een roze vlak met allemaal hoofdletters. ><


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Waah die ga ik proberennn. :'DD

    @ Casually,

    Help me, please? Ik vat 't niet, en als ik een blog afheb is er een roze vlak met allemaal hoofdletters. ><
    Dit is mijn blog en eerlijk gezegd, op het begin snapte ik er ook totaal niets van. Ik bleef dingen uit proberen en uiteindelijk geraakte ik eruit. Kun je anders een printscreen nemen van wat je dan krijgt? Dan kan ik je misschien beter helpen want ik begrijp niet echt wat je bedoelt ;o

    [ bericht aangepast op 4 okt 2009 - 17:41 ]


    Only losers can act the way you do

    Bloggen is leuk ;3

    Casually schreef:
    (...)Dit is mijn blog en eerlijk gezegd, op het begin snapte ik er ook totaal niets van. Ik bleef dingen uit proberen en uiteindelijk geraakte ik eruit. Kun je anders een printscreen nemen van wat je dan krijgt? Dan kan ik je misschien beter helpen want ik begrijp niet echt wat je bedoelt ;o


    http://sv.tinypic.com/r/s4vsly/4


    -