• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet veel meer engels gegeven worden op basisscholen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Jap!
    En leukere lesboeken >=( ^^


    dress me, i'm your mannequin.

    ja

    op de basisschool kreeg ik geen engels en toen ik op de middelbare zat, wist ik niet echt iets van grammatica ofzo.


    If you're going to hell, keep going

    Op sommige geven ze dat en op sommige niet. Da's toch absurd. Want dan heb je gewoonweg kinderen die vooruitgelopen zijn op het leerstof. Da's oneerlijk. Laat iedereen het leren.


    Where there is a sea there are pirates...

    Mee eens,
    het zou goed geweest zijn als ze daar net zoals Frans al in de lagere school mee begonnen.

    Je hebt dat wel in het middelbaar en ze leren trouwens al frans

    Nee.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ja, ik mee eens.
    En dan vooral ook goed Engels.
    Want ik heb op de basisschool wel Engels gehad maar niet veel en het was heel slecht.
    Dus toen ik op de middelbare school kwam was het opeens ook een hele grote stap.
    En ik heb er nog steeds moeite mee.

    mee eens,
    wat sommigen bij mij in de klas hebben nu nogsteeds best wel veel moeite met makkelijke stof.
    en ik zit in de 3e ;]


    It's not the same without you.

    Mee eens. Heel veel mensen praten gebrekkig Engels. Zie je hier op Q ook wel, in van die Engelstalige titels die vol zitten met spellingsfouten (tenenkrommend!!). T_T

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 0:23 ]


    FML

    eens!!


    Nvt

    eens. wand engels is wel belangrijk dus is het handig als je de taal goed kent


    I'm your biggest night mare

    Yep!


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    eens


    live you're life

    Ik heb al 2jaar engels wij krijgen dat in het 2de middelbaar voor het eerst omdat je in het 4de alle engelse tijden leert en het 5/6 en in het 3de middelbaar zijn het vooral woordjes.Maar in de basisschool krijg je al bij ons(België) frans en dan denk ik dat er veel kinderen het doorheen gaan halen.

    Ja, en in België ook Frans.