• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet veel meer engels gegeven worden op basisscholen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    eens, ik had op de basisschool minder dan een half uur engels per week en nu zit ik in de brugklas en snap ik de halfd niej omdat de andere kinderen dat allemaal al op de basisschoool hebben gehad en ik niet


    They say life is a joke, but I didn't saw someone laughing.

    Ja, ik heb maar heel weinig engels geahad op de basisschool, dat kan beter;)

    indeed.


    Just a simple "I love you" (:

    Ik ben het er wel mee eens, want bij ons op school wordt er ook te weinig Engels les gegeven (vind ik dan).

    Mee eens :]
    ik zit nu in het 3de middelbaar en ik heb nog nooit engels gehad >_<

    [ bericht aangepast op 14 dec 2009 - 11:41 ]


    If I stopped lying I'd just disappoint you.

    eens.
    geen idee waarom... komt waarschijnlijk omdat ik een tweetaligVWOstuudje ben :X


    because i knew you, i have been changed for good

    ja

    Mee eens. =)


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    meer??in de basis school kreeg ik geen engels en dat terwijl ik er nog zo goed in ben
    eens!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    pucky schreef:
    ja eigenlijk wel gelukkig deed mijn basisschool er al heel veel aan en als ik nu engels heb zie ik gewoon dat er heel veel mensen in mijn klas niet goed engels kunnen


    Dragons are like... ME!

    Eens, ook al heb ik nooit Engels gehad in de basisschool en het is mijn beste vak op school

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 12:20 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    eens

    Ja. Ik heb het nooit gehad op de basisschool.

    Eens, ik had een flinke achterstand toen ik naar de eerste ging. Ondertussen loop ik voor, maargoed.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    helemaal mee eens.
    ik heb bijna geen engels gehad op de basisschool en dat kwam ik later ook wel te weten :S mijn engels is trouwens nog steeds niet goed hoor xD


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney