• Iemand de neef van een idool; die niemand hier kent
    Misschien klinkt dit verhaal een beetje raar.. maar:
    Op youtube kwam ik een Nederlands meisje tegen die zei dat ze dezelfde voornaam had als een Japanse popster en dezelfde achternaam als Yamada Ryosuke (een 16-jarige Japanse popster(degene die slaapt in het filmpje)) en dat ze "misschien wel familie was xD"
    Dus ik zei tegen haar dat het wel heel cool zou zijn als ze echt familie van hem zou zijn.
    zegt ze:

    Gegroet aardling :3
    zo NL ben ik ook weer niet ;p
    ben wel in japan geboren ;p
    alleen kan de taal niet zo super en ben er alleen bijna elke vakantie om familie enzo op te zoeken :3
    ja echt heh.
    maybe moet ik mn stamboom maar eens gaan opzoeken en wie weet is Yamada dan wel mijn achter achter achter enz. neef :3
    zou wel cuwl zijn
    liefde voor jou achtergrond btw :3

    de volgende dag
    ik heb aan mijn mama naar mijn stamboom gevraagd
    en weet je wat ik uitvind
    Yamada staat daar ook in
    ALS MIJN NEEF!

    muwhahaha

    heb het mijn pa gevraagd en die heeft Yamada's vader gebelt en nu gaan we in de herfstvakantie weer naar japan om hun een keer te ontmoeten
    want we HADDEN heel weinig contact enzo
    en omg
    ik ben zo blij
    mijn grootste idool blijkt mijn neef te zijn!
    -(^_^)-
    en wie weet ontmoet ik de rest van de band ook wel!
    dat zou zo cool zijn!


    zou dit te geloven zijn? Want voordat ik er wat van had gezegd, stond er alleen maar dat ze dezelfde achternaam had en voor de grap "misschien zijn we wel familie". En toen ze het had opgezocht, stond er dat hij haar neef is... Meestal zou je zeggen van: Oh, da's gewoon een stomme fangirl die aandacht nodig heeft.
    maar dit.. geloof ik op de een of andere manier wel. Want ze gaat foto's maken -of course-, dus ik ga natuurlijk wel ff vragen of ze die wil laten zien ;]
    Wat denk jij?

    ~~btw: respect voor je en dankjewel als je dit helemaal hebt uitgelezen ^_^ --

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 21:03 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hahaha :'D, stomme fangirl. Want haar leugens komen niet overeen. 'We hadden heel weinig contact enzo.' Een paar berichten geleden wist ze dat nog niet een dus Liar Liar pants on fire. Maar als zij dat geloven wilt, is dat prima natuurljik (krul)

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 20:31 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik weet niet. Vind het nogal heel toevallig dat hij plots haar neef is of familie zou zijn. Ik geloof het niet echt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vertrouwde het niet helemaal, maar ik ben nogal snel overgehaald >.<

    I'll see the pictures ;]
    ~~ als ze die heeft >.<

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 20:33 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Het klinkt nogal ongeloofwaardig.

    Vraag gewoon om die foto's. Als ze die niet wilt laten zien is het gewoon een fangirl ding.
    Maarja, ik ben ook nogal naïef :X


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wacht af tot die foto's.

    Devious schreef:
    Het klinkt nogal ongeloofwaardig.


    None but ourselves can free our minds.

    Broadway schreef:
    Wacht af tot die foto's.


    Stop holding me under and let me breathe.