• Hallooo
    Ik en mn vriendin hadden zo het idee om een spandoek te maken met de foto's van de konten van Bill,Tom,Georg en Gustav:D... Van Bill zn kont vind je natuurlijk hooopen foto's, maar van die van de rest niet... We hebben al lang zitten zoeken:D, maar het is echt niet zo heel gemakkelijk om een duidelijke foto ervan te vinden. Vooral de kont van Tom is een probleem omdat zijn broek pas begint ONDER zijn kont:D!
    Nu was het dus mijn vraag of er iemand van jullie mss foto's heeft van de kont van Gusti, Tom of Georg:)!
    Als je er één hebt zou je hem dan willen posten of doorsturen naar mijn account??

    Dankjeweel:)

    PS:Voor degene die het nog niet wisten, hun konten hebben ook namen:D Bill->Nigel
    Georg->Joep
    Tom->Nemo
    Gustav->Arthur


    Een tomaat is rood. Daah.

    die namen passen wel goed bij ze :) ik ga de mijne ook eeen naam geven :P xD btw ik heb de betekenisse opgezogt

    nigel = kampioen :|
    joep ( hoe kom je erop ) = god zal toenemen xD
    nemo = vallei
    arthur (H) = beer of steen ( hij heeft een teddykont xD )


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    die namen passen wel goed bij ze :) ik ga de mijne ook eeen naam geven :P xD btw ik heb de betekenisse opgezogt

    nigel = kampioen :|
    joep ( hoe kom je erop ) = god zal toenemen xD
    nemo = vallei
    arthur (H) = beer of steen ( hij heeft een teddykont xD )


    nemo betekent ook niemand in latijn, darvan kwam da eigelijk, ge zie die namelijk ni :D

    die namen passen wel goed bij ze :) ik ga de mijne ook eeen naam geven :P xD btw ik heb de betekenisse opgezogt

    nigel = kampioen :|
    joep ( hoe kom je erop ) = god zal toenemen xD
    nemo = vallei
    arthur (H) = beer of steen ( hij heeft een teddykont xD )

    Gustav is een teddybeer en dus heeft ie een teddykont