• Verdorie! Dat heb ik vandaag dus gehad. Ik had gewoon langer in mijn bed kunnen blijven liggen!
    Komen we de school binnenwandelen, komen de jongens op ons af. 'Ga maar weer naar huis, het eerste uur valt uit.' Totaal chagrijnig, maar dat veranderde wel toen ik bij Anne Fleur thuis was, net als de vorige keren. Dikke lol x'D

    Haten jullie dat ook zo dat het eerste uur opeens uitvalt? Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Devious schreef:
    In mijn school krijg ik studie als een leerkracht ziek is. Wees blij want wij mogen dan absoluut niet naar huis. Volgens mij is dat zo in elke school in België. ._.


    wij mogen dat alleen maar vanaf het 6de naar huis.. en ja 7de als ge da hebt. :P
    en ja ook in België.. ;P


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    dit schooljaar al 3 keer gehad. en een keer dat we buiten op de gymleeraares stond te wachten bleek dat ze niet kwam. wij naar school vragen zecht zon leeraar dat we dan maar de eerste 2 uur vrij hadden. wij naar huis. bleek later het 2e uur geschaduwd werd. en toen werden we opgeschreven maar we hoefde nooit in tekomen. Gelukkig maar want dan was ik boos geweest xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Destroyed schreef:
    Nog nooit gehad ;d


    Happiness hit her like a train on a track

    Dat had ik vrijdag dus ook.
    De geschiedenisleraar had het al 12 x gezegt ofzo maar ik had het weer is niet gehoord. Dus ik zo'n beetje de enige van mijn klas op school, toch maar even op het rooster bord kijken. Kun ik dus mooi weer terug naar huis ook >.>


    your eyes are like stars in the night.