heyaa ^,^
Gewoon ff iets om in te vullen x3
Wat is je favo soort muziek?:
Wie is je favo artiest/band?:
Hoe ben je in aanraking gekomen met je favo band/artiest?:
Heb je ze/hem/haar ooit in het echt gezien:D?:
voor als je een band hebt ingevult;
Wie vind je het leukste bandlid en waarom?:
Heb je een liedje dat emotioneel veel waarde voor je heeft? zo ja, waarom?:
Is er een liedje die je (bijna) laat huilen? zoja, waarom?:
Is er een liedje dat je niet kan uitstaan?:
Kheb hem zelf ook ff ingevuld, als vb
:
Wat is je favo soort muziek?: Rock
Wie is je favo artiest/band?: de rockgroep Queen
Hoe ben je in aanraking gekomen met je favo band/artiest?: Ik ben er mee opgegroeit:) Mijn ouders vinden de muziek te gek, en ja, dan groei je daar, playbackend en dansend, mee op
Heb je ze/hem/haar ooit in het echt gezien:D?: Helaas niet.. dat is niet meer mogelijk :'(
voor als je een band hebt ingevult;
Wie vind je het leukste bandlid en waarom?: Freddie Mercury, omdat hij zo uniek was in alles wat hij deed. Hij heeft een plekje in mijn hart.
Heb je een liedje dat emotioneel veel waarde voor je heeft? :In My Defence van Freddie, gewoon omdat ik het zo'n schitterend liedje vind en het me raakt.Is er een liedje dat je laat huilen/ooit heeft laten huilen?: No-one but you (only the good die young). Vul zelf maar in..
Is er een liedje dat je niet kan uitstaan?: Oeps.. die heb ik nogal wat.. Kort samengevat: al die dance en pop zooi die momenteel op de radio is. Met aan de top: Lady GaGa (die heeft der naam van een song van Queen gejat, wist je dat
?)
Radio GaGa
And now it's your turn, bitches >

[ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 19:32 ]
ars moriendi
Hij is gewoon zo'n knoedel en leuk en tsja. Hij is gewoon mijn idool eigenlijk. Hij is niet knap, maar hij kan soms wel sexy zijn. Hij is gewoon leuk en hij heeft stijl!
wel bijna.. maar het zal snel gebeuren