• hey, ja de titel zegt het zelf ik persoonlijk wil wel vegetarisch zijn maar ik mag het niet van mijn ouders omdat ze denken dat ik dan niet de
    Nodige stoffen krijg. Hoe zit het bij jullie?


    Edit: mogen vega eigenlijk kippensoep en al dat vleessoepjes drinken?? Zo mee vlees gekookt er daar soep mee gemaakt zoals kippensoep enzo?

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 21:49 ]


    FireFlies Above My Head

    Ik was vega, maar ik kon het niet volhouden x'D


    Your make-up is terrible

    Ik houd teveel van vleesch :X.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Neen,
    het meeste vlees is te lekker om dat te zijn.

    Ik ben het niet. Maar ik eet ook wel bijna nooit vlees, maar dat komt gewoon omdat ik het niet graag eet/niet lust. nu zijn er kei veel th fans die ineens vegi zijn geworden omdat tom en bill dat ook zijn --" z i e l i g .

    Irgendwann schreef:
    nu zijn er kei veel th fans die ineens vegi zijn geworden omdat tom en bill dat ook zijn --" z i e l i g .[/i]

    Inderdaad!

    Assassin schreef:
    Ik was vega, maar ik kon het niet volhouden x'D

    Ik werdt er ziek van en moest telkens flauwvallen dus het zelfde ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind vlees niet echt lekker omdat ik het niet lust en toch moet ik vlees blijven eten!! :f


    FireFlies Above My Head

    Decoy schreef:
    (...)
    Ik werdt er ziek van en moest telkens flauwvallen dus het zelfde ja.

    Heb je daar niet speciale pillen voor als je vega bent??


    FireFlies Above My Head

    Irgendwann schreef:
    Ik ben het niet. Maar ik eet ook wel bijna nooit vlees, maar dat komt gewoon omdat ik het niet graag eet/niet lust. nu zijn er kei veel th fans die ineens vegi zijn geworden omdat tom en bill dat ook zijn --" z i e l i g .

    Zijn ze dat dan ? x'D
    Wist ik niet eens

    Topic: Ik wil wel maar ik kan niet.
    Ik heb een granen en noten allergie hierdoor krijg ik amper vezels binnen omdat ik gewoonweg niet tegen kan. Als ik ook nog die voedingsstoffen moet missen ben ik de sjaak.
    En in de meeste vervangers zitten granen of noten.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 21:25 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik niet :Y)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Immortal schreef:
    (...)
    Zijn ze dat dan ? x'D
    Wist ik niet eens

    Topic: Ik wil wel maar ik kan niet.
    Ik heb een granen en noten allergie hierdoor krijg ik amper vezels binnen omdat ik gewoonweg niet tegen kan. Als ik ook nog die voedingsstoffen moet missen ben ik de sjaak.
    En in de meeste vervangers zitten granen of noten.

    Sinds vorige week -denk ik- hebben ze het gezegd in een intervieuw dat ze het waren sinds kort (':

    Happysnail schreef:
    Ik houd teveel van vleesch :X.

    Thih :'D
    Ik ook tamelijk wel ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    SmileCake schreef:
    (...)
    Heb je daar niet speciale pillen voor als je vega bent??

    Ja. Die heeft meisje uit m'n klas ook.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik eet alleen ma gehakt en kip dus ja xD


    Stop wishing, Start doing..

    Ik word nooooooooooooooit vegatarisch.


    I live for the applause, you will die for it.