• hey, ja de titel zegt het zelf ik persoonlijk wil wel vegetarisch zijn maar ik mag het niet van mijn ouders omdat ze denken dat ik dan niet de
    Nodige stoffen krijg. Hoe zit het bij jullie?


    Edit: mogen vega eigenlijk kippensoep en al dat vleessoepjes drinken?? Zo mee vlees gekookt er daar soep mee gemaakt zoals kippensoep enzo?

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 21:49 ]


    FireFlies Above My Head

    Ik. =x Al 3 jaar -trots- Haha mijn moeder is het ook dus die zorgt er wel voor dat ik alles goed binnenkrijg. Ik groep 6 was ik het ook al maar toen werd ik ziek, ik wou niet meer naar school, ik was moe en had buikpijn. Maar nu gaat het goed en ben ik niet anders gewend. =3
    & @ iemand, ik heb geen speciale pillen, had ik wel, vitamine pillen maar die wil ik niet =x


    when words fail, music speaks.

    Ik. Bijna 8 jaar nu denk ik. : D


    Mew <3

    Irgendwann schreef:
    Ik ben het niet. Maar ik eet ook wel bijna nooit vlees, maar dat komt gewoon omdat ik het niet graag eet/niet lust. nu zijn er kei veel th fans die ineens vegi zijn geworden omdat tom en bill dat ook zijn --" z i e l i g .

    Idd.
    On-topic: Ik ben geen vegetariër. Ik vind de kipkluiven en hamburgers veel te lekker.
    :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Happysnail schreef:
    Ik houd teveel van vleesch :X.


    Only losers can act the way you do

    Ik zou het nooit van mijn leven vol kunnen houden. En ik zou het niet proberen ook, vlees is te lekker ^^


    Caution first, always.

    Ik niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Irgendwann schreef:
    Ik ben het niet. Maar ik eet ook wel bijna nooit vlees, maar dat komt gewoon omdat ik het niet graag eet/niet lust.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    IronAimaiden schreef:
    Ik zou het nooit van mijn leven vol kunnen houden. En ik zou het niet proberen ook, vlees is te lekker ^^


    Idd.:"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Keizer schreef:
    Ik. =x Al 3 jaar -trots- Haha mijn moeder is het ook dus die zorgt er wel voor dat ik alles goed binnenkrijg. Ik groep 6 was ik het ook al maar toen werd ik ziek, ik wou niet meer naar school, ik was moe en had buikpijn. Maar nu gaat het goed en ben ik niet anders gewend. =3
    & @ iemand, ik heb geen speciale pillen, had ik wel, vitamine pillen maar die wil ik niet =x

    Dan kan je nog altijd een vitamine siroop nemen, en die is facking lekker!
    Koop je in de apotheek natuurlijk => Alvityl.
    Ofzoiets ...

    Ontopic; Ik ben geen vegetariër. Soms is vlees te lekker!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Edit: mogen vega eigenlijk kippensoep en al dat vleessoepjes drinken?? Zo mee vlees gekookt er daar soep mee gemaakt zoals kippensoep enzo?
    ehm... denk t niej, nouja... dat maak je natuurlijk zelf uit wat je wel en niet eet ;o maar me vega zus eet/drinkt dat niet

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 23:52 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    Ik eet alleen maar gehakt en kippevlees, dusja. Maar een vriendin van mij vertelde mij er onlangs over, ze is vegitariër, en alles wat ze zei, de positieve en negatieve kanten, klonk aanlokkelijk. Dusja voor mij zou de stap naar vegitariër gemakkelijker zijn, maar ik hou teveel van kippevlees om het zomaar op te geven, denk ik.

    Ik word denk ik maar Vega na wat ik gister op tv zag ;x
    -nog steeds misselijk-


    We can only learn to love by loving.

    Geen vlees eten is echt HEEL ongezond, en vlees is gewoon... Lekker. :Y)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Je kan vleesvervangers eten =), maar ik hou teveel van gewoon vlees.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik ben het niet en ik snap ook niet dat mensen het zijn.Ze eten geen vlees maar vaak dragen ze wel leer.En ze vinden het zielig dat we dieren eten maar het is de natuur.Ik snap wel dat die dieren niet goed worden behandelt en dat mensen biologies eten,dat wil ik ook maar mijn vader niet.Maar vegataries nee dat snap ik niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall