• Hey Schatjes,

    Ik heb dringend hulp nodig ik weet niet wat er met mij aan de hand is maar ik word heel snel verliefd op een jongen.
    Eerst wat het Jordy dan Flem dan weer Jordy dan Gregory dan een jongen die ik had gezien bij het zwembad en nu Obbe nog een andere jongen. Kunnen jullie mij misschien helpen om het af te leren? Hopelijk wel want ik kan het echt niet meer aan.
    Ow en is het niet zielig dat je 14 bent en nog nooit een lief hebt gehad?
    Ik heb dus nog nooit een lief gehad en ben 14 !
    Ik vind het super erg want ik wil graag eens een jongen die je kan knuffelen enz. zoveel je maar wilt!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Niemand?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    damn ik eb da probleem ook echt lastig ej!


    Today was a fairytale.

    Wel in ioeder geval is het niet erg dat je nog geen lief hebt gehad.
    Die tijd komt nog wel, maar je moet ook klaar zijn voor een lief.
    Ik heb zelf ook nog geen lief gehad en ik ben 15.
    Alles op zijn tijd....

    Ik snap wel dat je een lief wilt.
    Ik weet geen manier dat je niet snel verlieft word, daar moet je zelf aan werken.
    Zie die jongens misschien eerst als vrienden ofzo...
    Hopelijk hielp dit wat ;)


    Even bad men love their mothers -

    Wel in ioeder geval is het niet erg dat je nog geen lief hebt gehad.
    Die tijd komt nog wel, maar je moet ook klaar zijn voor een lief.
    Ik heb zelf ook nog geen lief gehad en ik ben 15.
    Alles op zijn tijd....

    Ik snap wel dat je een lief wilt.
    Ik weet geen manier dat je niet snel verlieft word, daar moet je zelf aan werken.
    Zie die jongens misschien eerst als vrienden ofzo...
    Hopelijk hielp dit wat ;)


    Dankje voor je raad! :)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Graag Gedaan en veel succes !


    Even bad men love their mothers -

    Dat hád ik ook. Maar ik weet niet. Toen kreeg ik een vriendje, dat duurde ongveer 3 weken. en uhm toen kreeg ik hekel aan jongens. Mjaa niet echt. Maar ik was altijd verliefd op van die player shit. maar goed. xx.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Dat hád ik ook. Maar ik weet niet. Toen kreeg ik een vriendje, dat duurde ongveer 3 weken. en uhm toen kreeg ik hekel aan jongens. Mjaa niet echt. Maar ik was altijd verliefd op van die player shit. maar goed. xx.

    Ow dat moet niet echt leuk zijn.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Hey Schatjes,

    Ik heb dringend hulp nodig ik weet niet wat er met mij aan de hand is maar ik word heel snel verliefd op een jongen.
    Eerst wat het Jordy dan Flem dan weer Jordy dan Gregory dan een jongen die ik had gezien bij het zwembad en nu Obbe nog een andere jongen. Kunnen jullie mij misschien helpen om het af te leren? Hopelijk wel want ik kan het echt niet meer aan.
    Ow en is het niet zielig dat je 14 bent en nog nooit een lief hebt gehad?
    Ik heb dus nog nooit een lief gehad en ben 14 !
    Ik vind het super erg want ik wil graag eens een jongen die je kan knuffelen enz. zoveel je maar wilt!

    K heb precies hetzelfde probleem als jou ik ben 12 en ben vaak verliefd op jongens en dat vind ik raar want dan ben je verliefd zie je een ander ben je weer verliefd:8
    Ik vind het super erg want ik wil graag eens een jongen die je kan knuffelen enz. zoveel je maar wilt!
    zo'n jongen wil ik ook iemand die je lekker kan knuffelen en die super aardig is! en ik heb dezelfde raad als xblackhotel

    Ik heb da ook da probleem x)
    Maar ik denk doordat het is dat je zograag een lief wilt hebben, en dat je maar steeds rap verliefd wordt 'nzoo x)

    lol nix mis mee, ik ben ook jongensgek. en das nie zo heel raar da je nog geen vriendje hebt gehad, ene vriendin van mij namelijk ook nie. maak je er nie druk om, komt nog ;)
    xx.

    Ja, ik heb dat ook.. Ik wordt zoo snel verliefd.

    ik word niet zo snel verliefd, maar als ik dan een lief heb, dan dan ja das gwn onbeschrijvelijk , maar let op , jongens doen pijn :O, ik moet er nu ff gene meer hebben ...tis leuk om is te knuffele en kusjes te krijge, maar na ne tijd is da toch gedaan...
    x33


    He's the reason for the teardrops