• Hoooi =D Nou we weten allemaal inmiddels wel dat TH komt in R'dam! Maar, wie gaat er al eerder heen.. 1 dag of 2 dagen ? :] Ik wil er zondag heen, maar ik denk dat het gewoon maandag wordt, dus 1 dag eerder. En ja als die security zeikt slaap ik wel in de bosjes, fockt mij niet.

    Nou, wie nog meer? :'D
    - En wie gaat er gewoon heen? Op de dag zelf? x3

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 19:52 ]

    NocteObscura schreef:
    (...)

    Ik dus oooook :'DDDDD


    Whehe, ik ben dan ook érg druk en ga schreeuwen en zingen en en en XD
    Maar het wordt gewoon VET.

    WootCakex3 schreef:
    (...)

    Whehe, ik ben dan ook érg druk en ga schreeuwen en zingen en en en XD
    Maar het wordt gewoon VET.


    Sureeeeeeee. B]
    echt cool dat jij al mag slapen van je ouders :')


    -

    OverMyHead schreef:
    Oké, nu begin ik me toch wel een beetje te schamen als fan zijnde...
    Nothing personal...

    Waarom? :'D
    Ik wilde altijd al eens slapen, en nu ga ik 't gewoon doen ook. :)

    Gewoon, dit hele hyperheid en hysterie bij het concert. Dat gebeurt bij een heleboel andere concerten gewoon niet, waarom hier dan wel?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    NocteObscura schreef:
    (...)

    Sureeeeeeee. B]
    echt cool dat jij al mag slapen van je ouders :')


    Eigenlijk heb ik nog niet eens uit hun mond gehoord dat het mag, maar ik zeg nu al 1 jaar lang dat ik dat wil doen, en ze lachen erom, dus ik doe het gewoon, het is toch vakantie dan dus hoe willen ze me tegen houden? :] Ik ga gewoon, en ik ga met mijn bf <3 en anders zoek ik wel iemand anders om mee te gaan als dat zou moeten. Maar ik ga nu! bye!

    Cherished schreef:
    (...)
    Waarom? :'D
    Ik wilde altijd al eens slapen, en nu ga ik 't gewoon doen ook. :)

    idd. ik ook

    OverMyHead schreef:
    Gewoon, dit hele hyperheid en hysterie bij het concert. Dat gebeurt bij een heleboel andere concerten gewoon niet, waarom hier dan wel?


    Omdat die fans van wat oudere [/dus andere] bands allemaal als een dooie op hun stoeltje zitten..
    Ik snap niet wat jouw probleem is?


    -

    WootCakex3 schreef:
    (...)

    Eigenlijk heb ik nog niet eens uit hun mond gehoord dat het mag, maar ik zeg nu al 1 jaar lang dat ik dat wil doen, en ze lachen erom, dus ik doe het gewoon, het is toch vakantie dan dus hoe willen ze me tegen houden? :] Ik ga gewoon, en ik ga met mijn bf <3 en anders zoek ik wel iemand anders om mee te gaan als dat zou moeten. Maar ik ga nu! bye!


    Hahah okée, nja mijn ma vindt me waaaay te jong ><
    Isgoeeeed, byeeee! ^^


    -

    OverMyHead schreef:
    Gewoon, dit hele hyperheid en hysterie bij het concert. Dat gebeurt bij een heleboel andere concerten gewoon niet, waarom hier dan wel?

    Omdat je bij Toki anders niet vooraan komt :')
    Maar dat is niet waar hoor, bij the backstreet boys enz was het vroeger ook zo.
    In Duitsland is het gewoon uit de hand gelopen met 3 weken slapen enzo :'D 1 dag kan nog wel vindik.

    Cherished schreef:
    (...)
    Omdat je bij Toki anders niet vooraan komt :')
    Maar dat is niet waar hoor, bij the backstreet boys enz was het vroeger ook zo.
    In Duitsland is het gewoon uit de hand gelopen met 3 weken slapen enzo :'D 1 dag kan nog wel vindik.


    3 WEKEN?
    wtf, dat gaat te ver XD


    -

    Ik snap die hysterie gewoon niet. Waarom willen mensen persé helemaal vooraan staan? Je gaat toch voor de muziek en alsof de jongens je kunnen zien...
    En... 3 weken?! Ö Dat is gewoon geschift!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    Ik snap die hysterie gewoon niet. Waarom willen mensen persé helemaal vooraan staan? Je gaat toch voor de muziek en alsof de jongens je kunnen zien...
    En... 3 weken?! Ö Dat is gewoon geschift!

    Ja, dat laatste vind ik ook.
    En waarom? Omdat het gewoon heerlijk voelt om vooraan te staan en perfect uitzicht te hebben zonder hoofden ervoor.
    Bij andere concerten sta ik ook 't liefst vooraan. Bij Paramore etc ook, alleen dan hoef je niet zo vroeg te komen.

    OverMyHead schreef:
    Ik snap die hysterie gewoon niet. Waarom willen mensen persé helemaal vooraan staan? Je gaat toch voor de muziek en alsof de jongens je kunnen zien...
    En... 3 weken?! Ö Dat is gewoon geschift!


    Zo ligt het voor iedereen anders.. Het is ook niks aan als je ze alleen maar live hoort? Althans, dat vind ik geen reet aan. Tja, wij willen graag vooraan staan :Y)


    -

    Tokio Hotel-fans zijn gewoon geschift (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    zenkjoe