• Hoooi =D Nou we weten allemaal inmiddels wel dat TH komt in R'dam! Maar, wie gaat er al eerder heen.. 1 dag of 2 dagen ? :] Ik wil er zondag heen, maar ik denk dat het gewoon maandag wordt, dus 1 dag eerder. En ja als die security zeikt slaap ik wel in de bosjes, fockt mij niet.

    Nou, wie nog meer? :'D
    - En wie gaat er gewoon heen? Op de dag zelf? x3

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 19:52 ]

    Fijn om te weten :Y)


    -

    Nu heb ik mezelf dus zeg maar ook belachelijk gemaakt x'D
    But anyway, ik ga waarschijnlijk niet naar Ahoy, want dan heb ik waarschijnlijk nog school... Ik ga wel naar Oberhausen, als ik kaartjes weet te bemachtigen. En nee, dan ga ik niet slapen want daar is het nog kouder...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Micaiah schreef:
    (...)
    Groningen.
    Kut plaats ><
    Ik woon in provincie groningen en ik ga wss ook =3


    when words fail, music speaks.

    ik neem zitplaats.. en ik heb stage die ik niet af kan zeggen.. dusja als je zitplek heb hoef je toch niet persee zo vroeg te zijn dan heb je je vaste plek toch al?:O


    Nvt

    ik mag niet en nou ik boos werd op me ouders mag ik nergens meer heen tot mijn 18 .
    heb haat aan hun gewoon

    ik ga wel! xd weet alleen niet hoeveel dagen eerder...


    Life's a journey, not a destination

    OverMyHead schreef:
    Tokio Hotel-fans zijn gewoon geschift (krul)
    Klopt als een bus :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wil ook en mss mag ik ook.Ma ik wil ook slapen maar ik vind da eng helemaal alleen daar slapen.Want mijn moeder gaat da nie slapen hoor en eigelijk mag ik ook nie alleen daar slapen.Ben nu aan het vragen met wie ik samen kan xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik ga wel :) en ik ga slapen.... dnek ik... zorg ik wel voor xD
    gaan we met zijn allen snachts een longontsteking oplopen en dan mee gillen met onze schore stemmetjes en dan een week ziek thuis liggen xD


    A Noble was Born in Chaos

    SoundSoldier schreef:
    ik ga niet 1 dag eerder... Die zelfde dag in de ochtend moet genoeg zijn lijkt me...ZO gestoord ben ik nou ook weer niet, om in de kou in de winter daar te gaan zitten xD

    Herst:X
    En je moet wel gek zijn om buiten te gaan slapen voor een concert.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Herst:X
    En je moet wel gek zijn om buiten te gaan slapen voor een concert.
    Februari is nog steeds winter hoor :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Februari is nog steeds winter hoor :'DD

    Sorry ik dag dat het eerder was.Als het dan pas is waarom is iedereen nu dan so histeries?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ga, zonder kaartje en alleen voor mensen meeten - niet zeker -

    Exercitus schreef:
    (...)
    Sorry ik dag dat het eerder was.Als het dan pas is waarom is iedereen nu dan so histeries?
    Gheheh zoals net al gezegd was. Tokio Hotel fans sporen niet, maar dat is wel bij meer bandjes dat je soms echt denkt van 'wtf..'


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik weet nog niet. Ik denk niet dat mijn moeder het toe laat maar ik zou wel graag een dag van te voren willen.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells