• Hoooi =D Nou we weten allemaal inmiddels wel dat TH komt in R'dam! Maar, wie gaat er al eerder heen.. 1 dag of 2 dagen ? :] Ik wil er zondag heen, maar ik denk dat het gewoon maandag wordt, dus 1 dag eerder. En ja als die security zeikt slaap ik wel in de bosjes, fockt mij niet.

    Nou, wie nog meer? :'D
    - En wie gaat er gewoon heen? Op de dag zelf? x3

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 19:52 ]

    WootCakex3 schreef:
    (...)

    Ik zal het niet weten :3 Nederland is noggal raar met het weer XD
    Een tent? Ik gewoon dekens fzo ^^


    Een deken? En als het regent? en als het wel sneeuwt? En als de grond heel nat is? een tent in handiger.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 16:52 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NERDLESS schreef:
    (...)

    Een deken? En als het regent? en als het wel sneeuwt? En als de grond heel nat is? een tent in handiger.

    Als die hekken er staan kan je moeilijk daartussen een tent opzetten :'] Ik neem wel dekens en paraplu mee .. of zo iets waar ik de naam niet meer van weet :'D

    WootCakex3 schreef:
    (...)
    Als die hekken er staan kan je moeilijk daartussen een tent opzetten :'] Ik neem wel dekens en paraplu mee .. of zo iets waar ik de naam niet meer van weet :'D


    Das waar xD Dan neem ik geen tent mee en ga ik bij jou onder de paraplu ding geval zittn xD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NERDLESS schreef:
    (...)

    Das waar xD Dan neem ik geen tent mee en ga ik bij jou onder de paraplu ding geval zittn xD


    your welcome ;'D

    Dat ga ik dus zo hard niet mogen. Ik weet niet eens of ik er wel heen mag. Maar whatever, ik moet en zal gaan. Maar wel gewoon dezelfde dag, niet een dag van tevoren en daar gaan slapen enzo.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Dat ga ik dus zo hard niet mogen. Ik weet niet eens of ik er wel heen mag. Maar whatever, ik moet en zal gaan. Maar wel gewoon dezelfde dag, niet een dag van tevoren en daar gaan slapen enzo.


    Waarom mag je dat niet?
    Maakt toch niet uit, als je maar naar th kan , toch? ;]

    Fcuk, het is op een dinsdag? Hopelijk valt het in een vakantie of zo want ik wil echt al die mensen meeten... (zip)

    Keizer schreef:
    (...)25 februari en nog een dag volgens mij. (?)

    Ja, ik snap iets niet. Op de site van Vorst Nationaal staan twee datums. Een op 5 februari en de andere 25 februari 2010. Als je op dat van 5 februari klikt kom je terecht op dezelfde pagina als 25 februari. En, als je op de Tokio Hotel site zelf gaat, staat er niets van 5 februari, enkel 25 februari? Dus, enkel 25 februari dan? Kan iemand me helpen? Moesten het beide worden, wajo, dan ga ik toch wel mooi naar ze allebei hoor. : )


    Tanya is de beste.

    Broadway schreef:
    Fcuk, het is op een dinsdag? Hopelijk valt het in een vakantie of zo want ik wil echt al die mensen meeten... (zip)


    Ik heb dan vakantie ;x ik weet niet of jij dan vakantie hebt..

    WootCakex3 schreef:
    (...)

    Ik heb dan vakantie ;x ik weet niet of jij dan vakantie hebt..

    Woon je in NL en welke provincie ? :'$

    Broadway schreef:
    (...)
    Woon je in NL en welke provincie ? :'$


    Ja ik woon in NL, en ik woon in Overijssel..

    Ik ga zekeeeer (A)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 18:18 ]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Andy6Lover schreef:
    Ik ga zekeeeer (A)



    Ook slapen? :]

    Ik blijf ook slapen !!
    Zoek wel mensen op die in R'dam wonen, zodat ik mss wat spullen kan dumpen [:


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Ik denk niet eens dat ik kán slapen dan XD