• Hoooi =D Nou we weten allemaal inmiddels wel dat TH komt in R'dam! Maar, wie gaat er al eerder heen.. 1 dag of 2 dagen ? :] Ik wil er zondag heen, maar ik denk dat het gewoon maandag wordt, dus 1 dag eerder. En ja als die security zeikt slaap ik wel in de bosjes, fockt mij niet.

    Nou, wie nog meer? :'D
    - En wie gaat er gewoon heen? Op de dag zelf? x3

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 19:52 ]

    Ik ga met me moerder (niet zoo erg ze doet gerust mee(A)) maar die gaat echt niet dag van t voren had al gevraagt:(

    Me vader kan daar niet op de grond zitten/liggen/hangen i.v.m z'n rug.. ;( En ik ga Samen met m'n vriendin en haar vader.. Dus ik ga niet slapen.. Wel jammer :(


    Tom and Georg could write a bad romance.

    WootCakex3 schreef:
    (...)


    Whihihi super idee :']

    I know =3 Alles wat ik zeg is super.
    Damn, jullie doen mijn ego opkrikken. ._. STOP ERMEE.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ga er zeker heen net als vorig jaar, maar ik weet niet wanneer miss een dag eerder maar ik denk eigenlijk gewoon op dezelfde dag


    You are so god damn Sexy <3

    Er zijn zoveel mensen die zeggen dat ze gaan slapen. Zien hoeveel dr echt komen, ik geloof er nix van.

    Haha ik ga echt niet slapen Ö
    Dat is zoo fucking kut, ik kom gewoon heel vroeg in de morgen.


    ok

    Cherished schreef:
    Er zijn zoveel mensen die zeggen dat ze gaan slapen. Zien hoeveel dr echt komen, ik geloof er nix van.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Was dat dat nieuws?
    Nee, waarschijnlijk niet aangezien ik in België woon. Wanneer komen ze naar hier?

    Ik ga dus mooi niet lekker op een harde vloer in de koude liggen. ._.
    Nee, ik blijf lekker in mijn bedje en kom op de dag zelf. :Y)


    You'll never dream alone. <3

    Sensible schreef:
    Was dat dat nieuws?
    Nee, waarschijnlijk niet aangezien ik in België woon. Wanneer komen ze naar hier?

    25 februari 2010 komen ze naar België dacht ik :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    als mensen die zondag al gaan kan ik misschien wel even langs komen xD en dinsdag terug komen xD.


    Nvt

    Ik ga (waarschijnlijk en hopelijk) naar vorst, maar ik mag absoluut niet spijbelen van mijn ouders, dus vertrek ik naa school, en dan ben ik daar pas rond half 6 "fzo, ten vroegste.. :S
    Maar ja, ik ben al blij dat ik ga :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!