• Tokio Hotel komt er weer aan dus wij moeten ze eens hartelijk verwelkomen en weer het gevoel geven hoe de leuk de fans in Nederland én België zijn!
    Ik had namelijk een idee! [Jup, echt waar].
    Mijn idee ging zo:


    Het zou super tof zijn als we tijdens het liedje Human Connect to Human elkaars hand vasthouden en die de lucht in gooien! Dit zal een geweldig beeld geven voor de jongens. Ikzelf zal een spandoek maken, maar daar hoeven jullie je geen zorgen voor te maken.. Voor het concert schreeuw ik dan wel wat te bedoeling is -mijn stem is vast luid genoeg.

    Hopelijk vinden jullie het ook een awesome idee en gaan jullie je armen trainen om het hele lied lang je armen in de lucht te houden..

    Mail het aub door en ik zie jullie in Ahoy én Vorst!

    x
    TWINcest

    Extra: Ik bedacht mij iets. Wat als we eind van het lied allemaal schreeuwen: Tokio Hotel Connect Us All! [Dit wilde ik dus op mijn spandoek zetten]. Het klinkt vrij onmogelijk, maar als we alle proberen en blijven herhalen kan de rest het ook opvangen, het wordt gewoon een wave!
    Hopelijk werken jullie dan mee <3

    ====

    Het idee van Confused:


    Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden want ik loop er serieus al héél lang mee in mijn hoofd. Ik weet niet zeker of het origineel is, maar ik zelf heb het nog nooit eerder gehoord.
    Mijn idee is om allemaal een rode roos in de lucht te gooien óf naar het podium te gooien tijdens Zoom into me/Zoom. Mij leek het een super leuk idee, als je al die rozen zag vliegen x]. Dus, wie doet er mee?

    Het is de bedoeling om het voor 23 februari te doen in Ahoy, maar in België kan het natuurlijk ook.

    x.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 21:17 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 okt 2009 - 23:01 ]


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Cool, maar ik mag niet gaan ='(


    Never run out of reasons to smile...

    Das jammer :[


    ×Bury all your secrets in my skin×

    ForeverNow schreef:
    leuk idee^^
    Stuur een mailtje naar Joepie vorig plaatste ze ook een fanactie voor het concert van TH erin.
    Dus mss doen ze dat met u idee ook!
    Zal ik ook een aan hitkrant sturen? Die suckt bestwel maar oke.


    when words fail, music speaks.

    Dat van Joepie lukt mij niet..?
    Kan iemand het niet voor mij doen ?


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Waah, gaaf bedacht! ^^


    -

    Blondine schreef:
    (...)
    En waarom is dat niet te doen? Het is maar 4 minuten hoor. En ze zegt toch dat ze vóór het begint gaat schreeuwen, niet tijdens?

    Doe jij het eens als het liedje opstaat, je armen 4 minuten in de lucht houden en niet laten zakken, je zal verbaasd zijn hoe lang dat duurt hoor.
    En over het schreeuwen, niemand gaat boven het gegil uitkomen, maakt niet uit wanneer want er wordt altijd gegild.
    Ik ben gewoon realistisch. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    We zien wel, en ik zei al dat we armen moeten gaan trainen, was geen grap.
    Je hoeft het niet te doen.


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Ik ben het er 10000 % mee eens :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik doe meeeeee:9~:9~

    maar dan kan jegeen foto's of filmpjes maken :O

    Geweldig idee..
    Denk alleen niet dat je me vader zo ver krijgt dat hij iemands handbeet pakt hoor..;á
    Maarja, ik zal het voor je tegen zo veel mogelijk mensen die gaan zeggen, want het is leuk..
    Alleen hopen dat er niet zo'n engerd naast me staat, maar dat zal wel goedkomen.. Voor Tokio hotel moet je alles over hebben hea (A)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Sehnsucht schreef:
    (...)
    Doe jij het eens als het liedje opstaat, je armen 4 minuten in de lucht houden en niet laten zakken, je zal verbaasd zijn hoe lang dat duurt hoor.
    En over het schreeuwen, niemand gaat boven het gegil uitkomen, maakt niet uit wanneer want er wordt altijd gegild.
    Ik ben gewoon realistisch. (:

    3.38 minuten.. En het is makkelijk te doen hoor..:P
    Hield het zelfs 2 keer achter elkaar vol..
    En dan ben je toch hyper, dus dan houdt je dat echt wel vol hoor..;á


    Tom and Georg could write a bad romance.

    oh dat vind ik echt een super idee :')
    maar hoe ga je in godsnaam schreeuwen in zo'n concertzaal o.O bij een normaal concert hoor je al niet wat anderen zeggen , laat staan bij eeen concert van th waar fans elkaar doof schreeuwne xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    cool idee ^^
    ik zou het misschien ook aan de streetteams van Belgie & Nederland melden, zo bereik je nog meer mensen (: x

    weetje.. by my hier kan je de Joepie niet kopen Ö dat suckt >.<


    T O K I O H O T E L < 3