• Tokio Hotel komt er weer aan dus wij moeten ze eens hartelijk verwelkomen en weer het gevoel geven hoe de leuk de fans in Nederland én België zijn!
    Ik had namelijk een idee! [Jup, echt waar].
    Mijn idee ging zo:


    Het zou super tof zijn als we tijdens het liedje Human Connect to Human elkaars hand vasthouden en die de lucht in gooien! Dit zal een geweldig beeld geven voor de jongens. Ikzelf zal een spandoek maken, maar daar hoeven jullie je geen zorgen voor te maken.. Voor het concert schreeuw ik dan wel wat te bedoeling is -mijn stem is vast luid genoeg.

    Hopelijk vinden jullie het ook een awesome idee en gaan jullie je armen trainen om het hele lied lang je armen in de lucht te houden..

    Mail het aub door en ik zie jullie in Ahoy én Vorst!

    x
    TWINcest

    Extra: Ik bedacht mij iets. Wat als we eind van het lied allemaal schreeuwen: Tokio Hotel Connect Us All! [Dit wilde ik dus op mijn spandoek zetten]. Het klinkt vrij onmogelijk, maar als we alle proberen en blijven herhalen kan de rest het ook opvangen, het wordt gewoon een wave!
    Hopelijk werken jullie dan mee <3

    ====

    Het idee van Confused:


    Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden want ik loop er serieus al héél lang mee in mijn hoofd. Ik weet niet zeker of het origineel is, maar ik zelf heb het nog nooit eerder gehoord.
    Mijn idee is om allemaal een rode roos in de lucht te gooien óf naar het podium te gooien tijdens Zoom into me/Zoom. Mij leek het een super leuk idee, als je al die rozen zag vliegen x]. Dus, wie doet er mee?

    Het is de bedoeling om het voor 23 februari te doen in Ahoy, maar in België kan het natuurlijk ook.

    x.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 21:17 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 okt 2009 - 23:01 ]


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Misschien ook hitkrant sturen ofzo?


    when words fail, music speaks.

    TWINcest schreef:
    Idd. ik ga echt niet tijdens het concert schreeuwen en je hoeft er niet zo pessemistisch over te doen. Maar goed.

    En heb je mij op msn?
    Wie ben jij dan? x']

    Ho sorry ik zag niet dat je me gequote had. Ik spreek je wel eens aan als je op msn bent, ik weet wel wie jij bent namelijk. (;


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    TomObsession schreef:
    cool idee ^^
    ik zou het misschien ook aan de streetteams van Belgie & Nederland melden, zo bereik je nog meer mensen (: x

    Streetteam NL heb ik al ingelicht. (;


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Seel schreef:
    oh dat vind ik echt een super idee :')
    maar hoe ga je in godsnaam schreeuwen in zo'n concertzaal o.O bij een normaal concert hoor je al niet wat anderen zeggen , laat staan bij eeen concert van th waar fans elkaar doof schreeuwne xD

    Zoals vaker gezegd, ik ga het er vóór doen^^


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Kijk bij extra!

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 21:17 ]


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Idd leuk idee ^^


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    ik heb het hier gezet http://tokiohotel23februari.hyves.nl/forum/3794280/GQZ5/Fanacties/

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik doe meeeee:9~:9~
    echt heel goed bedaacht!
    Gewoon blijven schreeuwen, na een tijdje doet iedereen wel mee:Y)
    hahahahaa

    Dankje!


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Jaa dat laatste is leuk, als ik tegen dan nog een stem heb


    Your Butt is Mine!

    Je moet zo'n ding meenemen waardoor je stem harder word.
    Eeuhm.. een soort ding en dat moet je voor je mond doen en dan schreeuwen en dan klinkt et nog harder..
    Gosh hoe heet zon ding ook alweer.... :8


    Edit:
    Zo'n Ding:

    http://www.zuidnoord.be/index_bestanden/luidspreker.JPG

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 21:27 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Megafoon ^^
    Kan het proberen mee te nemen, mss is er zo'n mini?


    ×Bury all your secrets in my skin×

    TWINcest schreef:
    Megafoon ^^
    Kan het proberen mee te nemen, mss is er zo'n mini?


    Ja vast wel.. en anders kan ik het wel proberen mee te nemen, maar ik denk niet dat ik jou vind in die drukte daar xD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dat is echt een vet leuk idee Ö
    Ik ga niet heen, maar ik denk dat dat echt geweldig word!


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik heb het!
    Ik koop een megafoon emt geheugen. Gewoon mijn stem herhalen! Niets mijn stem niet kunnen horen, jullie kunnen er niet meer omheen! Muhaha.


    ×Bury all your secrets in my skin×