• echt op dit moment, ken ik ze wel wat.
    ik ben altyd buiten met vriendinnen. en ik haat het om saai thuis te computeren.
    nu ben ik sinds woendsag ziek, en ben ik nog geen minuut buiten geweest. ik mag niet eens op het balkon en we hebben geen tuin.
    ik haat het dta ik niet ff een frisse neus mag halen.

    en ik moet ongestelt worden, dan komt alles harder en emotioneler aan bij mij. dus nu ben ik zo kwaad en geirriteerd. niet normaal.

    en dat allemaal terwijl ik van me koorst afben, en nu alleen maar keelonsteking heb.

    o.o


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Dat vind ik wel een heel stomme reden om je ouders meteen kut te noemen.. |:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ahti schreef:
    Dat vind ik wel een heel stomme reden om je ouders meteen kut te noemen.. |:

    ik vind ze gewoon kut daardoor.
    wat is er nou erg aan om even een frisse neus te halen? :/


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Ahti schreef:
    Dat vind ik wel een heel stomme reden om je ouders meteen kut te noemen.. |:

    Ik ook eigenlijk wel.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ahti schreef:
    Dat vind ik wel een heel stomme reden om je ouders meteen kut te noemen.. |:


    - hoi ;D

    haha mij willen ze juist altijd naar buiten schoppen maar daar heb ik niks te doen, ik zit liever warm thuis achter mijn computer. XD


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Jou ouders zijn gewoon bezorgd, dat is toch normaal.

    hmm... gaat wel weer over :)
    beterschap met je keel
    xx


    --

    Zo'n probleem is dat toch ook weer niet, je ouders zijn gewoon bezorgd.
    En 'maar keelontsteking'? Een keelontsteking is niet niks hoor ..


    -

    Das kut.


    Happiness hit her like a train on a track

    MissShinoda schreef:
    haha mij willen ze juist altijd naar buiten schoppen maar daar heb ik niks te doen, ik zit liever warm thuis achter mijn computer. XD


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Devious schreef:
    Jou ouders zijn gewoon bezorgd, dat is toch normaal.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tssk, dat vind ik best wel dom. Hiervoor vind je je ouders kut? Ze zijn bezorgd, vind je dat dan ook kut?