• Iedereen is uniek in de wereld maar wat als jij nog veel unieker ben dan iederen er is namelijk een dorpje waar geen gewone mensen wonen maar vampier weerwolven demonen engele feeen en ga maar door
    Hoe gaan hun om met normalen mensen ?

    En wat gaat er allemaal gebeur


    Het klint mischien een beetje saai maar ik ga er een leuk story proberen van te maken en het word natuurlijk veel uigebreider

    Jullie mogen zelf kiezen ik heb een beetje van alles nodig dus niet iedereen vampier kiezen ofzo als je me snapt haah

    om in te vulle

    Naam:
    Leeftijd(15+):
    Karakter:
    Wat hij/sij is:
    Uiterlijk :
    Picture:
    Extra:

    Geen Elfjes/Feetjes meer want daar zijn er nu genoeg van!


    Bye hoop dat het wat word



    Heey ik wil seggen dat er al 2 delen zijn ik kan nog wel wat personages gebruiken ;)

    dus als je sin heb lesen!! ;)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 21:16 ]


    HET GAAT HEEL DIEP

    Naam: Katie Krave
    Leeftijd: 17 Jaar.
    Karakter: Slim,vriendenlijk en soms sluw.
    Wat hij/zij is: Fee.
    Uiterlijk: Klein,Dun,Mooie ogen,Glanzend roze haar.
    Picture: Klik.
    Extra: Katie heeft een navelpiercing en tongpiercing. En Katie kan haar feeën-vleugels onzichtbaar maken als ze dat wilt.


    *~* Proud Luxury *~*

    Naam: Jady dekmantel
    Leeftijd(15+): 17
    Karakter: Lief,spontaan,bijdehand,snel op haar teentjes getrapt, eigenwijs,nieuwsgierig, dwingerig, Is ook gek op bloed
    Wat hij/sij is: Een duivels fee
    Uiterlijk : Blond krullend haar -sprekende ogen ziet en knap en lief uit maar is niet zo een schatje als het lijkt
    Picture:http://www.thegadgetspot.nl/images/Lente%20Fee.jpg
    Extra: Woont midden van het dorp in de grootste boom die er is in dat dorp woont dus erg hoog en ook ruim ze is bijna nergen bang voor en houd van bloed en ook van haar vriende


    You will believe,As i believe in you

    Ik wil graag en Jognen maken :P (A)
    Naam: David Beters
    Leeftijd(15+): 19
    Karakter: Speels,Ego!,Versierder , Denk dat hij geweldig is
    Wat hij/sij is: Vampierrr (6)
    Uiterlijk : Knap, Mooie Tanden, Zon-Bruine huid, Zwart haar,
    Picture: http://actor.bollysite.com/albums/himanshu-malik/himanshu-malik-007.jpg
    Extra: Hij is verlieft op elk Meisje in het Dorp en houd van Spelen :P


    If you Run Fast enough,you can catch up that Dream

    Naam: Annelie Mc fairy
    Leeftijd(15+): 16
    Karakter: ze is heel mooi, maar toch onzeker. ze houdt van haar familie en vriendinnen. ze heeft humor en houdt van kattekwaad en meligheid
    Wat hij/sij is: fee/elfje
    Uiterlijk : mooi blond haar, bruine ogen en een heel lief gezichtje
    Picture: in mensen vorm
    in feeën vorm
    Extra: ze kan super mooi zingen. ze heeft een heldere hemelse stem.


    DUDE! Get a life!!!

    waneer ga je beginnen (A) :9~


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    Same as EvaOverdreva. :9~


    I live for the applause, you will die for it.

    EvaOverdreva schreef:
    waneer ga je beginnen (A) :9~




    Ik wil wel begiinneen maar heb nog wat rollen nodig dus nog ff w8e(A)


    HET GAAT HEEL DIEP

    Name - Rubicante - Rubith - Shax
    Leeftijd - 21
    Karakter - agressief , op haar hoede , beschermend tegenover geliefden , snel op haar tenen getrapt
    wat ze is - demon
    uiterlijk - stekels ; geen menselijke herkenningspunten ; rode ogen ; grauwe , ruwe huid ; kleurschakeringen op huid
    picture - Rubith
    extra - Rubicante is een demon zoals een demon hoort te zijn , agressief , nooit onbehoed en altijd in voor een robbertje vechten. Ze probeert zich zo goed mogelijk te infiltreren in het dorp nadat ze overal aangezien werd als een wezen van hel. Hier kan ze nie beoordeelt worden , iedereen hier is 'speciaal'.

    Haar huis staat pal in het midden van het dorp , iets wat ze zichzelf verplichte om zo kennis te maken met het dagdagelijkse leven.

    Familie heeft ze nooit gekend noch liefde

    ze is jaloers op ieder ander die zich kan transformeren naar een gewoon mens doordat ze dat altijd al wou , maar nooit de keuze had of over de gave beschikte

    alsjublief <3

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 21:32 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    waneer ga je beginnen: evaoverdreva



    Heey ja ik heb nu 2 hoofdstukken haha dus je kan lesen ;):P(Y)


    HET GAAT HEEL DIEP