• Jouw favoriete artiest(en)? Waarom ben je fan van diegene(n) en hoe heb je die artiest(en) gevonden?

    Piefpafpoef, antwoorden dus.

    x


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Tom felton omdat hij megalekkerding is en goed kan zingen en ontzettend goed gitaar kan spelen


    Ride or die

    Green Day ; en ook Billie Joe Armstrong alleen -door zijn teksten. Om vrij persoonlijke redenen ben ik hun heel erg dankbaar - ik zet dit hier niet omdat velen dat belachelijk vinden? :'D Quizlet kennende. Oh en ik heb ze gevonden door mijn achterneven. Bijna vier jaar geleden.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 17:15 ]

    Tokio Hotel :Y) I don't have any words for it. Ze zijn gewoon heel erg speciaal op hun eigen manier, vind ik. Ik ben fan van ze omdat ze me keer op keer weer laten zien dat ze het wel degelijk kunnen. (:
    Ik heb ze gevonden via het internet. :'D

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 17:03 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    De mensen van wie ik fan hebben maken goede muziek en ze zijn speciaal voor mij. Ik heb ze meestal via google gevonden of televisie.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Killjoy schreef:
    Green Day. Om vrij persoonlijke redenen ben ik hun heel erg dankbaar - ik zet dit hier niet omdat velen dat belachelijk vinden? :'D Quizlet kennende.

    Dah, dan hoor ik niet bij Quizlet. Ik vind weinig dingen belachelijk hoor.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    De bands waar ik van ben, maken muziek die ergens over gaat. het zijn geen dellen of gestoorde rappers die halfnaakt in hun clips rond lopen met hun o zo stoere teksten die alleen maar over seks gaan [No offence]. Ik hou van muziek met inhoud, Bands met een geschiedenis. iets waar je je aan vast kan klampen als het slecht gaat maar ook waar je los op kan gaan.


    We can only learn to love by loving.

    De mensen waar ik fan van ben die hebben iets aparts of hebben iets waar je lef voor nodig moet hebben,en dat bewonder ik,en ik ben fan van mensen als ik hun 'werk' goed gedaan vind,bijvoorbeeld in de muziek.


    *~* Proud Luxury *~*

    Nicol schreef:
    De bands waar ik van ben, maken muziek die ergens over gaat. het zijn geen dellen of gestoorde rappers die halfnaakt in hun clips rond lopen met hun o zo stoere teksten die alleen maar over seks gaan [No offence]. Ik hou van muziek met inhoud, Bands met een geschiedenis. iets waar je je aan vast kan klampen als het slecht gaat maar ook waar je los op kan gaan.

    Respect! :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Dah, dan hoor ik niet bij Quizlet. Ik vind weinig dingen belachelijk hoor.

    Naja ;D

    Nicol schreef:
    De bands waar ik van ben, maken muziek die ergens over gaat. het zijn geen dellen of gestoorde rappers die halfnaakt in hun clips rond lopen met hun o zo stoere teksten die alleen maar over seks gaan [No offence]. Ik hou van muziek met inhoud, Bands met een geschiedenis. iets waar je je aan vast kan klampen als het slecht gaat maar ook waar je los op kan gaan.

    Ik zou graag Amen! willen zeggen, maar helaas is dit de bijbel/kerk niet.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    De band McFly, en ook de gitarist daarvan; Danny Jones.
    Zijn stem en de muziek spreekt mij heel erg aan, net zoals Danny's uiterlijk en lach. Hij is veel voor mij gaan betekenen, ondanks dat ik hem niet ken. De muziek heeft bepaalde emoties, het kan mijn stemming veranderen van goed naar slecht. En als ik verdrietig ben kijk ik altijd naar een grappig filmpje van hun, wat me echt altijd goed doet.
    Hoe ik ze gevonden heb? Ik heb werkelijk geen idee haha.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 17:14 ]


    a figment of your imagination

    All Time Low; Alex Gaskarth.
    Ik vind hun muziek gewoon leuk en ik vind Alex gewoon een vreemde verschijning.
    + Het klinkt mss lame, maar op een of andere manier helpt Alexje me erdoor. oõ


    I lost myself in FM airwaves

    Jouw favoriete artiest(en)?
    NEWS, DBSK --I think--
    Waarom ben je fan van diegene(n)
    NEWS; omdat ze gewoon zichzelf zijn en ze zijn leeuk:9~ en omdat ze supergoed kunnen zingen (tegoshi especially) ^^
    DBSK; omdat ze gewoon hot zijn :9~ en goede muziek maken =]
    en hoe heb je die artiest(en) gevonden?
    NEWS; via de film Death Note waardoor ik de dramaserie 1 Litre of Tears ging kijken waar Ryo (uit NEWS) in speelde
    DBSK; Uhh via NEWS, want door NEWS kwam ik bij Jpop en via Jpop kwam ik bij Kpop .... enn DBSK is Jpop/Kpop

    Nicol schreef:
    De bands waar ik van ben, maken muziek die ergens over gaat. het zijn geen dellen of gestoorde rappers die halfnaakt in hun clips rond lopen met hun o zo stoere teksten die alleen maar over seks gaan [No offence]. Ik hou van muziek met inhoud, Bands met een geschiedenis. iets waar je je aan vast kan klampen als het slecht gaat maar ook waar je los op kan gaan.

    En dit ook wel.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 17:24 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Ik zou graag Amen! willen zeggen, maar helaas is dit de bijbel/kerk niet.

    Dit is the quizletistische kerk hoor ;3


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)
    Dit is the quizletistische kerk hoor ;3

    In dat geval;
    Amen!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.