• Jouw favoriete artiest(en)? Waarom ben je fan van diegene(n) en hoe heb je die artiest(en) gevonden?

    Piefpafpoef, antwoorden dus.

    x


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Tokio hotel omdat ze speciaal zyn.
    Ik bedoel van Miley Cyrus of Kanye west heb je er 1000, van Tokio hotel is er maar 1

    (l)

    Onderbroek schreef:
    (...)
    In dat geval;
    Amen!


    haha =D


    We can only learn to love by loving.

    Linkin park:

    Ik hoorde steeds een liedje op de radio dat ik écht leuk vond maar de DJ zei steeds maar niet van wie die was, uiteindelijk (en toen was ik al een half jaar verder, zielig hè x'D) zei hij dus "dat was numb/encore van linkin park en Jay-Z" dus ik hélemaal blij zodat ik dat liedje kon downloaden^^ maar ik ging nog even verder kijken naar Linkin park (en ik hoorde btw "in the end" ook steeds op de radio zonder te weten van wie die was) en die bleek dus ook van Linkin park, dus ik dubbel blij. En toen ging ik nog meer liedjes luisteren en ik vond ze gewoon állemaal leuk (de 10 die ik toen zeg maar allemaal luisterde) en echt waar dat vond ik zóóó vreemd ik had nóg nooit van een artiest álle liedjes die ik hoorde leuk gevonden! en zo ben ik dus steeds meer liedjes gaan opzoeken en fan geworden ^^ door Linkin park ben ik btw ook alternatieve muziek gaan luisteren daarvoor luisterde ik altijd top 40 (:

    Fort Minor:

    Dat is het solo-project van de emcee van Linkin Park, dus ik vond het waarschijnlijk vanzelf al leuk ^^ maar ik vind de teksten enzo ook gewoon erg goed en de beats zijn zeker ook niet slecht (:

    Dead By Sunrise:

    Dat is het solo-project van de zanger van Linkin park dus ongeveer met dezelfde redenen als Fort Minor.

    Deftones:

    En ja die heb ik óók via Linkin park ontdekt xD ik las ergens dat Linkin park de Deftones altijd cool vonden blabla en ik zag de emcee met een Deftones vest op de foto dus ik werd een beetje nieuwsgierig. En ik snapte précies waarom ze de deftones geweldig vonden (:

    Chris Cornell:

    en jahoor die ken ik dus via de zanger van Linkin Park^^ ik las dat chris de peetvader van chesters kinderen was (en andersom) en toen zag ik ergens "Chris Cornell ft. Chester Bennington - hunger strike" staan en toen kwam ik er achter dat chris dus een zanger was x'D maar ik vond zijn stem best mooi, dus luisterde ik meer liedjes (:


    mare ik ken niet álles via Linkin Park hoor. (A)


    LMFAO XD


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Kelly Clarkson is gewoon een geweldige zangeres, echt niet normaal hoe goed!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Kelly Clarkson is gewoon een geweldige zangeres, echt niet normaal hoe goed!


    HEE HENK
    ga je naar haar concert in februari ?
    -ik ga kaartjes vragen voor sinterklaas :x als ze er dan nog zijn. -


    We can only learn to love by loving.

    Cinema Bizarre; Strify & Romeo

    Omdat hun goede muziek hebben. + ze zien dr allemaal lekker uit.

    Ik vond ze door Quizlet & Youtube (A)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Arctic Monkeys. :9~
    Ik hoorde ze 3.5 jaar geleden voor het eerst en toen ging ik er meer naar luisteren en ik vond ze meteen zeer goed. En sindsdien zijn ze mijn favoriete band. En volgende dinsdag zie ik ze voor de derde keer live. :'D En ik vind ze gewoon zeer goed en ze zijn gewoon gewoon en dat vind ik er zo leuk aan. En ze kunnen zeer droog zijn en hun muziek vind ik echt goed. En de zanger Alex Turner is mijn idool. Ik vind 'm echt cool. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 14:35 ]

    Nightwsish is de bste band die ik ken,ze maken mijn soort muziek.Hoe ik me ook voel,er is altijd wel een lied dat er bij past.
    Tuomas omdat zijn muziek me zo raak,ik moet vaak huilen bij zijn muziek.EN omdat hij de beste keyboardtist is die ik ken,dankzij hem wil ik het ook leren spelen.En ik vind hem knap.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 15:32 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben van niemand fan.(krul)


    - hoi ;D

    Weet ik veel :'D

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 15:15 ]


    Only losers can act the way you do

    meestal omdat ze mooie muziek en mooie teksten hebben

    Nicolas Cage.
    Hij is een goede acteur en speelt ook in goede films. Lijkt me duidelijk genoeg. (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Hmm... ik weet het eigenlijk niet echt? Ik denk omdat ik gewoon vrolijk word van de muziek en wat voor me betekend + bij sommige omdat de bandleden aardig zijn :)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Tokio Hotel. Toen ik Monsoon voor het eerst hoorde vond ik het echt mooi, en toen heb ik het gedownload. Ik beluisterde het echt te veel en besloot meer te downloaden van Tokio Hotel.
    Toen ik (bijna) alle liedjes gedownload had, zocht ik op internet info erover en dat vond ik best wel leuk. De interviews, foto's, weetjes, uitspraken...
    En tjah, ook de boodschap in de teksten vind ik mooi.
    En ja, dat maakt ze zo bijzonder voor mij (:


    Never run out of reasons to smile...

    Jonas Brothers; Ik vind hun liedjes, en hun lyrics altyd prachtig! En ze zijn ook niet lelijk! =)
    Tokio Hotel; Same reason^^
    Vanessa Hudgens; Ze kan goed zingen, goed acteren en ze is mooi.

    Love.


    Let's do this poo