• De stelling van vandaag luidt:
    Ouders zijn té bezorgd.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als kind denk je natuurlijk van wel, maar er zullen redens voor zijn. Oké, met uitzonderingen, want je hebt echt over-bezorgde ouders.


    your eyes are like stars in the night.

    Oneens. Want sommige kinderen zijn gewoon onvoorzichtig. Daar mogen ouders bezorgd om zijn.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat ligt aan hoe je je als kind gedraagt. Althans, meestal want bij kinderen die echt heel onvoorzichtig zijn is een bezorgdheid ook wel nodig. Maar soms kunnen ouders het ook wel overdrijven.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik vind van wel.
    Maar misschien is dat juist goed voor de kinderen.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ik heb liever dat ze té bezorgd zijn dan helemaal niet. Het laat volgens mij alleen maar zien hoeveel je ouders van je houden & om je geven. Dat liever dan ouders die het niks kan schelen waar je heengaat en hoelaat je thuiskomt.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2009 - 8:57 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat ligt aan de ouders zelf.
    Mijn ouders maken zich geen zorgen over de meeste dingen, alleen over dingen waar ze zich zorgen om horen te maken.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Dat ligt aan de ouders zelf.
    Mijn ouders maken zich geen zorgen over de meeste dingen, alleen over dingen waar ze zich zorgen om horen te maken.


    I Agree, zo zijn mijn ouders ook!

    Met gescheiden ouders zoals mij moet degene die voor je zorgt alles op zich nemen. Daardoor is ze best berzorgt. Ze mogen dat zijn maar er is een grens.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    In mijn geval wel.

    Maar het ligt aan wat voor ouders je hebt en hoe je jezelf gedraagt.


    -

    Ik vind van wel, soms. Maar niet altijd.

    Nee, maar ze moeten je wel kunnen vertrouwen vind ik. Maar dan moet je als puber, ook wel te vertrouwen zijn natuurlijk XD

    Mee eens. Vooral mijn vader, maar ik weet dat hij het goed bedoeld ('l)

    nerveus schreef:
    Oneens. Want sommige kinderen zijn gewoon onvoorzichtig. Daar mogen ouders bezorgd om zijn.


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Soms.

    Maar ik kan het opzich wel begrijpen, op het nieuws of in de krant hoor/lees je allemaal enge verhalen. Over verkrachte meisjes, of neergeschoten kinderen. Hier en daar een busongeluk.

    En ja, dan begrijp ik het wel dat ouders bezorgd worden.


    everything, in time

    Oneens.
    Het is maar beter dat ze bezorgd zijn, of té bezorgd, want als ze dat niet zijn, zie je wat er gebeurt met kinderen/jongeren 8D

    x