• De stelling van vandaag luidt:
    Ouders zijn té bezorgd.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, ouders proberen hun kinderen alleen maar te beschermen tegen de grote boze buitenwereld.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eens, vooral mijn vader..
    Maar ik denk eigelijk dat het eraan ligt wat voor ouders je hebt ;P

    Mijn ouders zijn wel snel bezorgt, maar ze zijn ook wel relax zeg maar, met dingen dat ik mag.

    bij mijn ouders valt dat wel mee xD


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ligt er aan wat voor ouders je hebt x;d

    Eens!
    Mijn ouders zijn echt overbezorgd en ik haat het!
    Ik mag niks van ze, ik wil scene haircut 0':


    dress me, i'm your mannequin.

    Sabotage schreef:
    Ik vind van wel.
    Maar misschien is dat juist goed voor de kinderen.


    Happiness hit her like a train on a track

    ja ze horen het wel te zijn maar die van echt niet dat is het voordeel om een oudere zus te hebben die te veel dingen gedaan heeft die mijn ouders niet zo leuk vonden maar ja dus ze zijn wel minder bezorgd omdat mijn zus nu ook goed is terecht gekomen


    Het komt wel goed schatje <3

    Soms

    Het ligt wel erg aan de situatie en aan welke ouders. Ik ken bijv. wel wat situaties en personen waarbij dat gebeurd. Maar mijn ouders laten me lekker gaan, tenminste vaak wel^^


    Blub

    dat horen ze te zijn


    We can only learn to love by loving.

    soms wel en soms niet, ik ken iemand met een moeder, ze is zo erg! dat meisje was maandag ziek, dinsdag ziek, woensdag kwam ze bij en haar moeder hield er 2 dagen extra in huis!


    Fantasie RULES, i RULE fantasie

    AGREE:Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Mijn ouders wel? Ik twijfel soms, ik weet namelijk dat ze het beste voor me willen, maar wat als ik me daaronder niet mezelf voel? Ik overtreed af en toe de regeltjes. Ik mag niet roken en blowen, heb allebei toch een keer geprobeerd en het was niet zo heel vies. Ik zou denk ik toch maar een gelegenheids gebruiker zijn!
    En ik mag niet veel zwart aan, zwarte make-up opdoen, geen piercings en zwart haar!
    Like, okeeyjh ik zou er dan uitzien als een Alto/Emo/Gothic, maar als ik me daar toch goed bij voel vind ik dat het moet kunnen!

    Misschien in onze ogen wel ja. Maar ouders moeten toch overbezorgd zijn? Stel dat ze helemaal niet bezorgd zijn en dat je gewoon mag doen wat je wil, hou zou je er dan uitzien.