• Mijn vader heeft hersenbeschadiging. Dat hebben ze een paar dagen geleden ontdekt. Nu kan hij nooit meer naar huis en moet ik bij mijn opa en oma wonen. Het is niet eerlijk! ):
    Zoiets wens je iemand niet toe. Het is gewoon echt niet eerlijk..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    dankjulliewel.

    Ons huis staat binnenkort leeg, te huur. ._. Dat hoorde ik net. Jemig..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sterkte. ._.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Sterkte. (flower)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn papa was hersendood :(, ze hebben bij hem alle apparatuur uitgetrokken, hij was anders voor het leven een levensloos lichaam, hij zou leven als een plant. Dus ik en mijn broer hebben besloten om hem te laten sterven, hij was toch al mentaal en ook wel fysiek dood. Dat was moeilijk om te beslissen, want we hadden zo onze vader zijn lot in onze handen. Maar hij zou ons niet meer herkennen, of kunnen praten, of zelfstandig iets doen. Dus het beste daar hebben we voor gekozen, weliswaar voor hem het beste. Want voor ons was het beste dat hij er gewoon nog was maar dan hoe hij voor het ongeluk was . Dat is twee jaar geleden gebeurt, nadat hij van een tien meter hoog dak was gevallen. Dus ik weet hoe je je voelt. Het is moeilijk om het te aanvaarden, en je gaat dat nooit te boven komen, of kunnen verwerken. Sterkte he, ik weet hoe je je voelt :S.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2009 - 21:11 ]

    Wow, dit vind ik heel erg voor je. Ik weet eigenlijk niet hoe ik hier op moet reageren maar ja. Sterkte. En er is hier altijd wel iemand voor je om mee te praten. <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.