• eej ff dit he,, geloven jullie het dat Tom kaulitz een kindje heeft?? ik eigenlijk niet als ik zeggen mag, hij is er nog te jong voor althans dat vind ik dan he,, weten jullie of het waar is? reacties bitte!! Dankeschön

    OMG NU MOET IK HET WETEN MENSEN x'D


    don't Worry...Be gay.

    ik WIST dat het ooit fout zou gaan met een one night stande :O
    ook al is het nu niet waar.OOIT gaat het wel fout :O


    don't Worry...Be gay.

    OMG NU MOET IK HET WETEN MENSEN x'D


    ik ook! want op internet staat er daar niks over op, dus mij lijkt het gewoon dat het verzonnen is door een th hater..

    gelul...

    JA WTF
    anders was het tog ook al in de hitkrant en zo en in alle andere bladen':'DD
    het lijkt me stek\rk dat wij dat dat als 'eerste'weten ><


    don't Worry...Be gay.

    nou kyk je heb wel foto's van tom met een baby.. op 2 foto's met volgens mij vriendin de zelfde baby maar dan anders gekleed en kyk als het waar is dat hy het vaak doet! dan kan het een keertje verkeerd gaan!?
    of niet?


    denk dat je gelijk hebt, maarjha condoom kan scheuren en tjha, 9maanden later zit ie met een probleem! XD

    ik weet het niet XD

    maar kan best hoor
    dat bij 1 van zijn one-night-stand de condoom is gescheurt ofzeu xD

    @ xJBxTHx

    idd echt zielig xD


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    waar heb je dat gelezen? ö
    Ik zou het niet weten maar bladen verdraaien wel is graag de boel^^


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    http://www.youtube.com/watch?v=pgIp1Q7E2KU Fake?:8


    Sweet dreams will come true.

    dat is helemaal niet waar van dat kind!!
    en dat tom neukt met one nicht stand is ook niet waar! okej af en toe neuks hij iemand maar dat doen ze alle 4 maar allene tom geeft het toe! hebben jullie ooit een verhaal van een meisje op internet gelezen dat ze het met tom heeft gedaan? hebben jullie ooit foto's op internet gezien dat tom een meisje mee nam naar het hotel?! neej als hij al zo veel meisjes heeft geneukt dan moeten daar toch foto's van zijn en verhalen duss...


    They are 4kids on stage spreading magic around theWorld

    dat is nep is gewoon echt bewerkt dat zie je zo ;) dus ik denk dat we GEEN zorgen hoeven te maken ( onder de fans van tom natuurlijk ;) )

    dat is helemaal niet waar van dat kind!!
    en dat tom neukt met one nicht stand is ook niet waar! okej af en toe neuks hij iemand maar dat doen ze alle 4 maar allene tom geeft het toe! hebben jullie ooit een verhaal van een meisje op internet gelezen dat ze het met tom heeft gedaan? hebben jullie ooit foto's op internet gezien dat tom een meisje mee nam naar het hotel?! neej als hij al zo veel meisjes heeft geneukt dan moeten daar toch foto's van zijn en verhalen duss...

    Het liedje Reden gaat over Tom & een fan


    Sweet dreams will come true.

    en dan nog wat die foto's zijn nep!
    kijk in dat schilderij op de achtergrond van de foto!
    mensen doe niet zow moeilijk het is NIET waar


    They are 4kids on stage spreading magic around theWorld

    dat is nep is gewoon echt bewerkt dat zie je zo ;) dus ik denk dat we GEEN zorgen hoeven te maken ( onder de fans van tom natuurlijk ;) )

    Ja eigenlijk wel. Als Tom een kind had, zou ie het denk ik niet zo vasthouden O.o


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    Het liedje Reden gaat over Tom & een fan


    jah duss... dan hoef alles nog niet waar te zijn... er moieten toch foto's van zijn als tom zo super veel meisjes neukt! dat kan gewoon niet anders! en verhalen...
    nou ik kom ze nergens tegen duss


    They are 4kids on stage spreading magic around theWorld