• eej ff dit he,, geloven jullie het dat Tom kaulitz een kindje heeft?? ik eigenlijk niet als ik zeggen mag, hij is er nog te jong voor althans dat vind ik dan he,, weten jullie of het waar is? reacties bitte!! Dankeschön

    Bwaah Ö , ik denk dat het niet waar is,Maar als het waar is heeft hij niet meer zoveel tijd voor tokio hotel en dat suckt..Laten we hopen dat het niet waar is..Hij is nog maar 18 O__o


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    jah duss... dan hoef alles nog niet waar te zijn... er moieten toch foto's van zijn als tom zo super veel meisjes neukt! dat kan gewoon niet anders! en verhalen...
    nou ik kom ze nergens tegen duss

    Ik wel hoor ;O Ik heb dat verhaal van Tom & die fan een paar keer gelezen. En foto's heb ik ook een paar keer gezein, niet neukend natuurlijk maar dat hebben ze vast erna gedaan ;O


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    Ik wel hoor ;O Ik heb dat verhaal van Tom & die fan een paar keer gelezen. En foto's heb ik ook een paar keer gezein, niet neukend natuurlijk maar dat hebben ze vast erna gedaan ;O


    okee wil je dan ff die site met die foto's anders ff sturen? dan weet ik het ook zeker... en dat verhaal heb ik ook gelezen maar foto's van hem en het meisje heb ik niet gezien,,,

    (...)

    okee wil je dan ff die site met die foto's anders ff sturen? dan weet ik het ook zeker... en dat verhaal heb ik ook gelezen maar foto's van hem en het meisje heb ik niet gezien,,,
    Echt nog niet gezien? Ze zijn volgens mij best vaak gebruikt in TomLoveStory's hier op Quizlet, ik zie ze altijd bij de laatste uitkomst ofzo.
    Tom die z'n handen op de kont van een of ander wyf heeft liggen en dat wyf kijkt in de camera ;O -.-
    En nog eentje maar ben vergeten hoe die eruitz ag 8)


    Sweet dreams will come true.

    (...)Echt nog niet gezien? Ze zijn volgens mij best vaak gebruikt in TomLoveStory's hier op Quizlet, ik zie ze altijd bij de laatste uitkomst ofzo.
    Tom die z'n handen op de kont van een of ander wyf heeft liggen en dat wyf kijkt in de camera ;O -.-
    En nog eentje maar ben vergeten hoe die eruitz ag 8)



    owh die foto ja die ken ik is van Ann-Kathrin ik mag dat wijf niet!!,, ik weet hoe het allemaal gegaan was,,, ze moest tom een kus geven zeg maar en ze deed ofze iets in zijn oor ging fluisteren en dus ging ze hem maar zoenen :S en dus de foto graaf vind dat natuurlijk geweldig dus hij maakte allemaal foto's en blablabla...en dat ander meisje weet ik ook ja,, ik weet haar naam ff nie meer,, mar van die ander wel met dat blond / bruin haar zeg maar moe tje maar al die filmpjes kijken van haar foto's samen met tom op youtube..

    (...)


    owh die foto ja die ken ik is van Ann-Kathrin ik mag dat wijf niet!!,, ik weet hoe het allemaal gegaan was,,, ze moest tom een kus geven zeg maar en ze deed ofze iets in zijn oor ging fluisteren en dus ging ze hem maar zoenen :S en dus de foto graaf vind dat natuurlijk geweldig dus hij maakte allemaal foto's en blablabla...en dat ander meisje weet ik ook ja,, ik weet haar naam ff nie meer,, mar van die ander wel met dat blond / bruin haar zeg maar moe tje maar al die filmpjes kijken van haar foto's samen met tom op youtube..

    Dat wist ik dan weer niet ;O En mijn pa maar zeggen dat je niets leert van internetten xD


    Sweet dreams will come true.

    http://nl.youtube.com/watch?v=cjch91RUKE0


    hier filmpje van Ann-Kathrin,, zie je ook volgens mij d8 ik foto's van haar met tom

    http://nl.youtube.com/watch?v=cjch91RUKE0


    hier filmpje van Ann-Kathrin,, zie je ook volgens mij d8 ik foto's van haar met tom

    Ik kende ann katrhin natuurlijk allang ,maar
    BwHahah Ö Wat een slet,maakt ze foto's van haar decolletéxD


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Ik kende ann katrhin natuurlijk allang ,maar
    BwHahah Ö Wat een slet,maakt ze foto's van haar decolletéxD

    Ja, eg vreselijk ;|


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    Ja, eg vreselijk ;|


    jaa zkr,, zij komt uit Rusland he,, ben op haar profiel van youtube aant kijken hier de link er van kun je dr ook op msn toevoegen:

    http://nl.youtube.com/user/Kaprizulya27

    trouwens ik denk dat het van iemand anders is die profiel,, ze is 17..

    ik denk het niet
    maare als het zo is dan vast een ongelukje, en dan betwijfel ik het of hij weet dat hij vader is.


    I am an idiot, I move.

    (...)

    jaa zkr,, zij komt uit Rusland he,, ben op haar profiel van youtube aant kijken hier de link er van kun je dr ook op msn toevoegen:

    http://nl.youtube.com/user/Kaprizulya27

    Bwhaha Ö ik wil de Russen hier niet beledigen,Maar de meeste russische vrouwen zijn gewoon sletterig..Op vakantie in Hotels barst het der altijd van de Russen..En OhMyGawd Die mensjes zijn gewoon zo arogant ;S ze lopen met blote tieten en een te strakke string zo over het strand,,Nogmaals niet alle russen zijn zo Tis geen belediging


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    jaa zkr,, zij komt uit Rusland he,, ben op haar profiel van youtube aant kijken hier de link er van kun je dr ook op msn toevoegen:

    http://nl.youtube.com/user/Kaprizulya27

    :| hoeveel filmpjes kan je overjezelf hebben joh -_- Hoe bedoel je ego ;O xD


    Sweet dreams will come true.

    is iemand hier Marloezzie op youtube?


    I am an idiot, I move.