• eej ff dit he,, geloven jullie het dat Tom kaulitz een kindje heeft?? ik eigenlijk niet als ik zeggen mag, hij is er nog te jong voor althans dat vind ik dan he,, weten jullie of het waar is? reacties bitte!! Dankeschön

    OFFCOURSE NOT.
    Anders had het wel op sites en weet ik veel gestaan.
    Waar heb je die onzin vandaan? =,=


    -

    die foto's zijn al hardstikke lang op internet en nep. als je inzoomt op die fto dan zie je dat het 2 verschillende scherpte's zijn. als ik een foto van 2 mensen bijelkaar zou zetten dan zie je dat ook dus het is net

    p.s ik heb het over die picca op dat filmpje... die s nep maar van dat russische meisje dat zal wele en one night stand van hem geweesd zijn en dat boeit me niet zo veel wat kunnen we er nu nog aan doen? niks... juist wat gebeurd is is gebeurd het kan niet teruggedraaid worden ..

    zo dwergiie heeft gesproken xD

    x
    als je een site hebt meld het dan ff ^.^


    http://dwergiie.blogspot.com/

    denk het niet gwn weer een rodek denk k


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    wtf hoe kan dat nou?? ok het kan een ongelukj zijn maar komaan dan was da allang de voorpagina van elke magazine!! PEASE ZEG ME DA DA ENE RODDEL IS (want andrs overleef ik da ni (huil))


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Een one night stand kan fout lopen hoorr..

    Ik weet niet. Natuurlijk kunnen we het niet zeker weten, maar ik denk van niet.
    Van waar heb je het eig. ?

    Een one night stand kan fout lopen hoorr..
    ja dat kan maar als je een foto bekijkt van hij en dat kindje zie je dat ie gefotoshopt is !


    http://dwergiie.blogspot.com/

    (...)
    Het liedje Reden gaat over Tom & een fan


    over een fan idd , ze schrijven een liedje omdat tom een one night stand heeft gdn , maar is dat voor elk meisje die hij in z'n hotelbed krijgt ?
    en er zijn idd nooit foto's getoont..
    hij zei in een interview dat hij in elke stad op tour al sex heeft gehad maar op 3 maart kunnen ze toch geen tijd gehad hebben ? ze moesten direct doorrijden naar nederlandÖ
    soms twijfel ik wel hoor..

    (...) ja dat kan maar als je een foto bekijkt van hij en dat kindje zie je dat ie gefotoshopt is !

    juaa da wel ze , mer kom ooit zal het wel eens fout lopen ze ... condoom ofni , en als ie nu eens te dronken is en het vergeet? tja..

    maar nu denk ik ni dat hij een kind heeft..

    is iemand hier Marloezzie op youtube?

    Dat ben ik (A)


    Sweet dreams will come true.

    JESUS CHRIST WAT GAAT IEDEREEN NU ZIELIG DOEN MAN!
    MISS HEEFT IE EEN DOCHTERTJE, ZOONTJE, NICHTJE/NEEFJE.
    WHO CARES? EN ALS HET EEN KIND VAN HEM WAS DAN KUNNEN JULLIE D'R NIKS AAN DOEN EN DE HELE TIJD ZEIKEN HELPT OOK NIKS.

    KIND CHILL O_o
    ik wil het gwn zekker weten :S
    wat is jou probleem :S laat ons :W


    don't Worry...Be gay.

    het kan want tom kenende maar ik denk dat hy weet wat hy doet
    Hééj kelly, :O

    Ik Geloof Net Niks vn Die Bullshit ! Is hy nu net niet oud genoeg om te weten wat ie doet ?

    x. Élien

    ik heb gehoord-als het over al die fto's gaat-dat het zijn nichtje of neefje zou zijn want je hebt van Bill ook fto's met dat kindje en ht blijkt het nichtje of neefje te zijn.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    OW JA?


    Neeh tis gwn zen broek denkik hoor:D


    Een tomaat is rood. Daah.