• Hoi,

    Afgelopen week is 't voor het eerst mogelijk geweest om te nomineren en stemmen voor de Quizlet Awards.

    Het is nog een beetje zoeken naar de juiste vorm van de awards. Afgelopen week zijn er maar liefst 1315 nominaties gedaan. Veel meer dan verwacht (wat op zich alleen maar positief is natuurlijk).

    Daardoor is er uit de stemmen van de juryleden geen eenduidige winnaar gekomen. Er waren een heleboel quizzen die evenveel stemmen hadden ontvangen.

    Daarom heb ik de boel wat aangepast en gelden voortaan de volgende (nieuwe) regels.

    - Er kan gestemd worden op zondag tussen 8 en 20 uur.
    - Iedereen kan voortaan 5 nominaties per categorie uitbrengen.
    - Een quiz, serie of profiel kan meerdere keren genomineerd worden.
    - De 10 nominaties in elke categorie die het vaakst genomineerd zijn worden voorgelegd aan de juryleden.
    - De juryleden kunnen op deze 10 nominaties vervolgens 3 stemmen uitbrengen.
    - De nominatie met de meeste stemmen wint vervolgens de award (Y)

    Hoop dat dit tot een duidelijkere uitkomst leidt ;)

    Ik zal de juryleden die zich deze week hebben opgegeven in stand houden. Uiteraard kun je je vanaf morgen alsnog opgeven als je deze week nog niet in de jury zat (Y)


    Dit is mijn signature...

    Ahhh... ik denken: YES DE WINNAARS!!! staat er dit XD

    Neit dat ik genomineerd was -.-

    jwl met One step wloser into heaven was je genomineerd

    Jaa, das btw een fucking mooie quiz x](H)
    Ik was in alle 4 de catogoriën [kutwoord is dat zeg;O, geen flauw benul hoe je het moet tiepen] genomineerd.^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    jwl met One step wloser into heaven was je genomineerd


    ja, maar ik zat niet in de top 15 ofzo :P

    Ikke ga die One Step Closer maar eens doen, als Christa `m zo goed vind xD.


    Sweet dreams will come true.

    jwl met One step wloser into heaven was je genomineerd


    ja, maar ik zat niet in de top 15 ofzo :P

    Er was geen top 15 hoor... Iedereen kon maar 1 keer genomineerd worden.

    Dat is dus deze week veranderd :)


    Dit is mijn signature...

    jwl met One step wloser into heaven was je genomineerd


    ja, maar ik zat niet in de top 15 ofzo :P

    Er was geen top 15 hoor... Iedereen kon maar 1 keer genomineerd worden.

    Dat is dus deze week veranderd :)
    je kon maar op 15 quizzen stemmen :S dat vond ik al zo raar :S

    Ieder jurylid kreeg 15 willekeurig gekozen quizzen te zien uit alle genomineerden. Dus iemand anders kon dus wel op jouw quiz stemmen :)


    Dit is mijn signature...

    Trouwens,, dan win je zo'n award, en dan?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ieder jurylid kreeg 15 willekeurig gekozen quizzen te zien uit alle genomineerden. Dus iemand anders kon dus wel op jouw quiz stemmen :)


    oooh...

    Trouwens,, dan win je zo'n award, en dan?


    Jah, dat vraag ik me ook af :S het lijkt me leuk als je quiz dat o.a. in de spotlights komt ;P

    Jaa:P
    En da er zoiets op u profiel komt zoals hetgeen dat erop komt als ge moderator bent:D
    Maar...Ik kon zondag niet stemme...wars omdat er teveel mensen online ware,en ze ALLEMAAL moesten stemmen...toen klikte ik op een profiel en kwam erop 'srr quizlet is tijdelijk niet beschikbaar,probeer het later opnieuw'
    En dus heb ik maar op 1 ding kunnen stemmen...had ik ng op de verkeerde gestemt ook:S
    Miss da er meerdere stemdagen kunne zijn??
    Da zou eil wel veel gemakkelijker gaan..
    Xx


    everybody needs a song.

    Trouwens,, dan win je zo'n award, en dan?

    Jah, dat vraag ik me ook af het lijkt me leuk als je quiz dat o.a. in de spotlights komt ;P

    jh mss 1week in de spotlights x)

    Jaa:P
    En da er zoiets op u profiel komt zoals hetgeen dat erop komt als ge moderator bent:D
    Maar...Ik kon zondag niet stemme...wars omdat er teveel mensen online ware,en ze ALLEMAAL moesten stemmen...toen klikte ik op een profiel en kwam erop 'srr quizlet is tijdelijk niet beschikbaar,probeer het later opnieuw'
    En dus heb ik maar op 1 ding kunnen stemmen...had ik ng op de verkeerde gestemt ook:S
    Miss da er meerdere stemdagen kunne zijn??
    Da zou eil wel veel gemakkelijker gaan..
    Xx

    jh want kmocht zondag ni op de pc (alleen 's ochtends maar even...)


    HaveFun!

    Maar Rutger.
    Wanneer komen we dan te weten die de winnaars zijn ??

    Zouden denk ik wel heel veel mensen willen weten :$

    Hoe en wanneer komen we dan de winnaars te weten??

    xxx-Annelies