• Goddamn dirty backstabbing bitches.

    ._.

    En ik heb het helemaal met ze gehad. En dan maar denken dat het je vriendinnen zijn en je ze kunt vertrouwen. Mooi niet dus.

    Iemand enig idee hoe wraak te nemen?

    Liefs!


    Bored.

    Sla terug op dezelfde manier als hun ;x


    We can only learn to love by loving.

    Door je hoofd koel te houden en degene te zijn die boven hun staat.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Maar dat gaat hier niet. Ik wil ze in het hart treffen. Ze helemaal de grond in bonjouren ._. Ze afbreken van een massieve wolkenkrabber tot miniscule stukjes steen.

    -flink pissed-


    Bored.

    Nicol schreef:
    Sla terug op dezelfde manier als hun ;x


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ahti schreef:
    Door je hoofd koel te houden en degene te zijn die boven hun staat.

    Niet?
    Wraak is sleeeeecht :Y)
    Je kan ook gewoon in een leeg schrift al je gedachten op een hele ruwe manier opschrijven, het dan keihard verscheuren, een keer heel hard gillen, en dan is het over ;d


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ahti schreef:
    Door je hoofd koel te houden en degene te zijn die boven hun staat.

    Ja, dat heb ik vaak genoeg gedaan. Ik ben nog nooit zo aggressief als nu geweest ._.


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    Maar dat gaat hier niet. Ik wil ze in het hart treffen. Ze helemaal de grond in bonjouren ._. Ze afbreken van een massieve wolkenkrabber tot miniscule stukjes steen.

    -flink pissed-


    Dis ze keihard midden in de Aula. Trap ze zo hard de grond in dat ze er nooit meer uit komen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    DarkPassion schreef:
    Maar dat gaat hier niet. Ik wil ze in het hart treffen. Ze helemaal de grond in bonjouren ._. Ze afbreken van een massieve wolkenkrabber tot miniscule stukjes steen.

    -flink pissed-

    Dan negeer je ze toch gewoon keihard :Y)
    Of alleen iets tegen hun zeggen als ze je iets vragen maar dan wel een bitchopmerking maken. *Expert in bitch-opmerkingen*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    DarkPassion schreef:
    Maar dat gaat hier niet. Ik wil ze in het hart treffen. Ze helemaal de grond in bonjouren ._. Ze afbreken van een massieve wolkenkrabber tot miniscule stukjes steen.

    -flink pissed-

    Stiekem mag ik die agressieve kant van jou wel, moehaha (6)
    Ik heb werkelijk geen idee, sorry.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Dis ze keihard midden in de Aula. Trap ze zo hard de grond in dat ze er nooit meer uit komen.


    -studeert-
    Ze zitten de komende weken weer aan de andere kant van het land. Ik ga ze gewoon opzoeken. Lang leve de OV-kaart!


    Bored.

    Eh, niet.
    Dan verlaag je je tot hun niveau, vind ik.
    Maar als je het toch gaat doen. DUDE. You'll have to get them real bad


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    DarkPassion schreef:
    Maar dat gaat hier niet. Ik wil ze in het hart treffen. Ze helemaal de grond in bonjouren ._. Ze afbreken van een massieve wolkenkrabber tot miniscule stukjes steen.

    -flink pissed-

    -heeft der nog nooit zo meegemaakt-

    Misschien moet je doen zoals ik altijd doe ;x
    Valse roddels verspreiden, ze afkatten en daarna echt neerhalen door tegen ze uit te vallen waar iedereen bij is.


    We can only learn to love by loving.

    Valse roddels is inderdaad wel een oplossing, ja. _O_

    Anoniem bellen, en als ze opnemen met een dik verdraaide stem ze helemaal verrotschelden. En dan niet 1x, maar 1000x. :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.