• Oké ik had niks te doen dus heb ik dit bedacht.

    Degene boven je zegt bijvoorbeeld:


    Zou je jaloers worden als de kerstman iemand heel veel kado's geeft en jou niet?

    En dan zegt de volgende ja of nee&die moet dan zelf ook weer iets zegen


    Oké ik begin:

    Zou je jaloers worden als Bill een vriendin heeft?


    Lalalalalalalala.

    nee.
    zou je jaloers worden als je vriend heel veel met een meisje praat en vrienden is, die wel heel erg op je lijkt?
    xx.

    Jaa xD

    Zou je je jaloers worden als Bill je vriendje is en hy met my wil zoenen (A) xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    JA HEEL ERG x'D


    zoun je jaloers zijn als ik beroemd werd terwijl we bf's zijn en ik een andere meisje kies om mee te trekken naar andere landen ;P

    Nee ! (A)

    Zou je jaloers worden als ik de beste vriendin ben van die ene jongen waar jij een crush op hebt, maar gewoon vrienden is met jou en niet beste ?

    Beetjuu :P

    Zou je jaloers worden als ik je een paar keer meenam naar een TH meet and greet en Bill my ziet staan en niet jou?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    beetje =$


    zou je jaloers worden als jou vriend jou dumpt voor mij xx]

    Ja; ik zou toch wel vrij jaloers zijn ja :P

    Zou je jaloers zijn als je BF een knipoog krijgt van een kei mooie jongen op vakantie die jij het eerste had gezien?


    Tanya is de beste.

    nee niet echt^^


    zou jij jaloers worden als de aapjes de wereld overheerrsen en jij niet mag helpen?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja:@ als er een wereldoverheersing komt moet ik die leiden (cool)

    Zou Je jaloers zijn als ik met Bill zou zoenen voor je neus?


    We'll never be as young as we are tonight

    Jaa.


    Zou je jaloers zijn als je vriendje gwn met een meisje lacht, knuffelt enzo?

    jaaaa,,Duhh

    Zou je jalours zijn als je aller beste vriendin iemand anders mee neemt naar een meet en greet vanplaats jouw ?

    Misschien een beetje x'D

    Zou je jaloers zijn als je BF een backstage ticket heeft bij TH en ze neemt iemand anders mee dan jou.


    Tanya is de beste.

    Oei ik was te laat >.<


    Tanya is de beste.

    Oke; dat was dus vrij raar x'D

    Ik zou wel jaloers zijn ja.


    Zou je jaloers zijn als juist het meisje naast je op het podium word geroepen en net niet jij.


    Tanya is de beste.

    Jaa x'D

    Zou je jaloers worden als je beste vriendin die broek krijgt die jij ook wil maar niet mag?


    bla bla bla