• Oké ik had niks te doen dus heb ik dit bedacht.

    Degene boven je zegt bijvoorbeeld:


    Zou je jaloers worden als de kerstman iemand heel veel kado's geeft en jou niet?

    En dan zegt de volgende ja of nee&die moet dan zelf ook weer iets zegen


    Oké ik begin:

    Zou je jaloers worden als Bill een vriendin heeft?


    Lalalalalalalala.

    Euhm, nee x3
    Zou je jaloers worden als ik de kans kreeg om een boek uit te geven en jij niet?;3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    JAA ö

    Zou je jaloers zijn als je zus die op Q zit mod zou zijn? (als je zus op Q zou zitten,anders verbeeld je het je maar^^)


    Say what you think.

    Euhm, jaa toch wel beetje (A)

    Zou je jaloers zijn moest je vriend met een ander meisje staan praten, terwijl hij wel al goeiendag tegen je heeft gezegd, maar verder geen aandacht aan je schenkt? [get it? x'D]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Denk 't wel =$
    Zou je jaloers zijn als ik naar [denktna] Amerika zou gaan op vakantie om daar 4 weken rond te trekken in een caravan en jij diezelfde 4 weken in een hutje op de hei moest blijven zitten in Nederland als vakantie?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    hm, misschien (':
    zou je jaloers worden als ik heel veel geld krijg en jij lekker niets (puh):D


    Some people make the world special just by being in it

    ligt eraan

    zou je jaloers worden als iemand niet mee hoefde te doen met gym (een onderdeel dat jij haat) omdat hij een gekneusde enkel heeft?

    Ja!

    Zou je jaloers zijn als je BF een m&g met jou favo band wint?


    Say what you think.

    Beetjj

    Zou je jaloers syn dat je BF met de jongen van je droomen gaat lopen?


    I found myself in Wonderland.

    ja :p

    zou je jaloers zijna ls ik beroemd word :D


    I guess sometimes you have to lie to find the truth

    Nee ;)

    zou jij jaloers zijn als je beste vriendin met iemand anders naar de cinema gaat, terwijl jij zo graag naar die film wilde gaan zien?


    Your Butt is Mine!

    Nee niet jaloers, maar ik zou het wel een naaistreek vinden.

    Zou je jaloers worden als.. Bill Kaulitz een überknappe vriendin zou hebben? (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee

    Zou je Jaloers zijn als je broertje/Zusje of Vriendin meer aandacht krijgt dan jou?

    Broer wel :O
    vriendin boeit me niet...

    zou jij jaloers zijn als het net een crush op een jonge hebt en dan je vriendin met hem zien zoene(je had het haar dus niet vertelt)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ja

    zou jij jaloers zijn als ik jou broer/zus een lege cola fles zou geven?


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    nee(heb ze toch niet!:P),

    zou je jaloers worden als..Je Bf iets krijgt dat jij al héél lang wilde hebben,nét de laaste was&níét meer binnen komt in die winkel?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.