• Oké ik had niks te doen dus heb ik dit bedacht.

    Degene boven je zegt bijvoorbeeld:


    Zou je jaloers worden als de kerstman iemand heel veel kado's geeft en jou niet?

    En dan zegt de volgende ja of nee&die moet dan zelf ook weer iets zegen


    Oké ik begin:

    Zou je jaloers worden als Bill een vriendin heeft?


    Lalalalalalalala.

    Jaa duhh dan liep k gewoon naar voren alsof ze mij hadde geroepe :P


    Zou je jaloers zijn als jullie in een nieuw huis ginge wonen en jij het kleinste kamertje krijgt ?

    Nee; ik zou een betere broek zoeken x'D

    Zou je jaloers zijn als je vriendin een lief heeft en jij niet. En ze er dan telkens mee opschept.


    Tanya is de beste.

    Ligt eraan of hij leuk is

    Zou je jaloers worden als iemand VIP kaarten voor een concert heeft (met backstage) en jij niet?


    bla bla bla

    Eeuhm, nee.x'D

    Zou je jaloers zijn als je vriendin je laat vallen voor de populairste meisje van de school ?


    ok

    Ja

    Zou je jaloers zijn als Bill zegt dat hij alleen op brunettes valt, en jij een blondine bent? x


    Tanya is de beste.

    Nee x]

    Zou je jaloers zijn als iemand tegen je BF zegt dat ze knap is en dat jij lelijk bent?


    Lalalalalalalala.

    nou...ja x'D
    zou je jaloers zijn als /bill tegen een meisje zei die naast jou stond ,je bent mooi of zo iets en tegen jou nirt x'D?


    don't Worry...Be gay.

    JAZEKER!!!!


    zou je jaloers worden als je zus iets mag wat jij niet mag maar jij wel zo graag wil?


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Nee

    Zou jij jaloers worden als je vriendin net het laatste exemplaar van dat shirtje koopt, terwijl jij had gezegd dat jij hem ging kopen?

    Ook maar ook wel pissed enk ik xD.

    Zou jij jaloers worden als je broertje/zusje alles op zijn of haar kamer heeft ( pc tv enzo ) en jij dat niet mag?


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ja!

    Zou jij jaloers worden als de persoon die voor je in de rij staat net het laatste concertkaartje van TH krijgt?

    uhh nee want ik ken je niet! haha!


    zou je jarloers worden als bill nu naast mij samen op quizlet zou ziteen???


    I can't fall any dieper, because i'm already fallin....

    JANATUURLIJK!!!!!!!!!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Zo jaaa!!
    Zou je jaloers zijn als ik voor je gezicht Tom stond te tongen??


    You'll never dream alone. <3

    Nee niet echt xD

    Zou je jaloers worden als ik met Gustav had?


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.