• mijn eerste zoen was vorig jaar, met een kneusje, het was 4 uur snachts en we waren met de klas aan het kampere gwn los van school zegmaar, en toen dede we doen durven of de waarheid en toen moest ik een jongen zoene, die ik toen leuk vond, en dat heb ik gdaan......


    BAGGER ZOEN! echt waar, heb betere gehad


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Ik was vijftien en ik heb er toch van genoten toen, ja. Het was op de parking van mijn mama haar werk en ik nam afscheid van mijn toen-nog-net-niet-liefje en ik verliet de parking met nu-wel-mijn-liefje.


    Tanya is de beste.

    er was geen reet aan want hij kon niet zoenen :$


    I wish you were here.

    Mijn eerste zoen was eigenlijk best oke.
    Het was vorig jaar.. Ik was met een groep leerlingen van onze school met een project naar Roemenië. Toen waren we daar een avond uit eten en toen hadden we het over eerste zoenen en dus dat ik die nog niet gehad had. Dus toen maakten alle meisjes toen (6) hun taak ervan om iemand voor mij te vinden.
    Dus toen de volgende avond kreeg ik die op het strand van iemand die 4 jaar ouder was. Maarjaa..


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Mijn eerst kus (15 jaar xd) was eerst even wennen want ik had het natuurlijk nog nooit gedaan, maar het voelde wel lekker en fijn! Met die jongen dan toch.
    Het enige spijtige was dat we midden op een dansvloer stonden en het was tijdens een dorpsfeest, maar daar trokken we ons niks van aan. :$

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 20:17 ]


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik was 14, en het was met een meisje..
    Ik ben wel gewoon hetero.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mijn mond is nog maagd. :$


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    onverwacht , snel voorbij en zonder tong :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Swamp schreef:
    (...)Ja, langs de ene kant snap ik dat wel maar langs de andere kant heb ik zoiets van; het zal wel komen, verwacht of onverwacht, vroeg of laat. Wacht er niet op, dat verpest het alleen maar.

    En nu baal ik dat ik in geen 2.5 jaar gezoend heb -thumb up-
    Ja zeg maar da'k me niet aan moet stellen, I don't care :'D

    Btw, wat is dit topic oud.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik was 11, met mijn 'vriendje' toen.
    Midden op de speelplaats voor 'doen', hahah.
    En zijn kleine zus zag het en ze ging er helemaal door los, samen met haar vriendinnetjes.(krul)


    effort never betrays you

    em tsja.
    Dat was achter een muurtje bij een zwembad, in de kou. (krul)

    Niet geweldig, volgensmij kon ik er niets van.
    Maar ik geloof dat dat nu wel redelijk is verbeterd. ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    xHALLO schreef:
    (...)
    naa eigenlijk denk ik dat niet..
    het gebeurd zo vaak, ook in clubs, dus uiteindelijk maakt het niet meer echt uit. t is maar zoenen, maar bij seks denk ik wel dat je om die persoon moeten geven xd

    Daar maal ik dus echt helemaal niks om (no personal attack ofzo, mocht dat zo overkomen). Ik ben het helemaal niet eens met die houding van 'we zijn toch vrijgezel en op een feestje, wat maakt het ook uit dat we zoenen.' Daarmee wilde mijn ex me ook weer op de mond pakken, maar voor mij is dat toch echt anders. Als ik met iemand zoen, wil ik daar verder mee. Bomt me niks of de helft van Nederland daar anders over denkt :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Daar maal ik dus echt helemaal niks om (no personal attack ofzo, mocht dat zo overkomen). Ik ben het helemaal niet eens met die houding van 'we zijn toch vrijgezel en op een feestje, wat maakt het ook uit dat we zoenen.' Daarmee wilde mijn ex me ook weer op de mond pakken, maar voor mij is dat toch echt anders. Als ik met iemand zoen, wil ik daar verder mee. Bomt me niks of de helft van Nederland daar anders over denkt :]

    Eens_O_


    ars moriendi

    Twee jaar terug, moet zeggen dat ik nu betere heb gehad 8D

    [ bericht aangepast op 19 okt 2010 - 20:43 ]

    Op m'n 12e, na een schoolfeest... Ik heb veel betere gehad x)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    verneukt :D:D