• mijn eerste zoen was vorig jaar, met een kneusje, het was 4 uur snachts en we waren met de klas aan het kampere gwn los van school zegmaar, en toen dede we doen durven of de waarheid en toen moest ik een jongen zoene, die ik toen leuk vond, en dat heb ik gdaan......


    BAGGER ZOEN! echt waar, heb betere gehad


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Lekker eigelijk :'D


    I've got you to make me feel stronger.

    twas ong 2 jaar gelede met een dronken gozer xD
    maar t was raar


    cakes taking over the world

    Mijn eerste echte (tong)zoen was echt heel schattig :$
    In de brugklas was dat. We deden verstoppertje met zijn kleine broertje (xD) en toen zaten we op een gegeven moment samen ergens in een donkere kast. Eerst een paar kusjes, en toen vond ik dat het tijd werd voor het echte werk :$
    ja, het was heel mooi ^^ <33


    ars moriendi

    Genius schreef:
    Wat ik me trouwens afvraag, vinden jullie het belangrijk om je eerste zoen te krijgen met iemand waar je gevoelens voor hebt? (:

    Ik wel, daar ben ik redelijk ouderwets in. Niet alleen je eerste zoen, maar sowiezo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Ik wel, daar ben ik redelijk ouderwets in. Niet alleen je eerste zoen, maar sowiezo.
    Sluit ik me compleet bij aan. Tis toch een bijzondere ervaring die je niet meer vergeet, net als eerste keer seks, denk ik.. :)


    ars moriendi

    nat en zenuwachtig ;$


    And all the girls in the front row scream your name.

    Nog niet gehad(baby)

    [ bericht aangepast op 31 jan 2010 - 23:07 ]


    Let er niet op ik ben verliefd op dit teken: :P

    Mercury schreef:
    (...)Sluit ik me compleet bij aan. Tis toch een bijzondere ervaring die je niet meer vergeet, net als eerste keer seks, denk ik.. :)

    naa eigenlijk denk ik dat niet..
    het gebeurd zo vaak, ook in clubs, dus uiteindelijk maakt het niet meer echt uit. t is maar zoenen, maar bij seks denk ik wel dat je om die persoon moeten geven xd


    <3

    xHALLO schreef:
    (...)
    naa eigenlijk denk ik dat niet..
    het gebeurd zo vaak, ook in clubs, dus uiteindelijk maakt het niet meer echt uit. t is maar zoenen, maar bij seks denk ik wel dat je om die persoon moeten geven xd


    indd


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    Ehm, dat was toen ik 13 was volgens mij. Ik was met 7 vrienden aan het kamperen hier op een camping hier in de buurt. Dus we lagen ook met zijn 7en in een tent, en daar lag ik een beetje te flikflooien met die jongen, terwijl de rest er gewoon naast lag (nerd)
    Zoen zelf was niet geweldig. Daarna betere gehad :3

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 17:21 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik was heel erg zenuwachtig. En ik vond het niet erg lekker. Zo'n dikke tong dat ineens in je mond binnensluipt ;x


    If we had not a soul, music would have created it.

    Die van mij ging eigenlijk goed, enkel onze tanden die 1 keer tegen elkaar botse :Y)


    -

    ik was 11 toen ik mijn eerste tongzoen kreeg

    HET WAS RANSIG!

    ik heb echt vele betere gehad 8D


    I solemny swear i am up to no good

    Het was op valentijnsdag dit jaar, met mijn vriendje die nu mijn ex is, maar het was perfect. Het voelde ook echt goed aan. En het was ook wel goed dat hij al ervaring had. ^^

    Mijn eerste zoen was fijn, een prachtig moment. Hij deed heel romantisch :D daarna hebben we nog een paar weken gewacht voor we met tong hebben gezoend, we deden het lekker langzaamaan :D goede tijden :P


    Aardappelen